مشارکت غواصان حرفه ای و ساکنان کیش در پاکسازی سواحل و دریا
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 19 اردیبهشت ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
طرح پاکسازی ساحل اسکله مارینا کیش با مشارکت غواصان حرفه ای و مردم دوستدار محیط زیست از ایستگاه سیمرغ این منطقه آغاز شد و با جمع آوری لنگر ، لباس ، بطری ، عینک و سایر وسایل رها شده در دریا و ساحل به کار خود پایان داد.
علیرضا احمدی مدیر کلوپ های تفریحات دریایی مارینا کیش ، پاکیزگی سواحل جزیره کیش را یکی از مهمترین عوامل زیبایی و جاذبه این منطقه عنوان کرد و گفت : تعداد ۲۰ غواص حرفه ای به همراه ساکنان و گردشگران در طرح پاکسازی سواحل و دریا مشارکت کردند.
وی با اشاره به این موضوع که مردم باید برای حفظ سلامت محیط زیست تلاش کنند ، اظهار داشت : رها نکردن زباله در طبیعت و استفاده از سطل های زباله برای قراردادن ضایعات از سوی ساکنان و گردشگران نشان از احترام به محیط زیست و اهمیت پاکیزگی دریا و ساحل دارد .
احمدی با بیان این که شبکه های اجتماعی می توانند در ارتقاء سطح فرهنگ پاک سازی سواحل نقش مهم و موثری ایفا کنند ، گفت : تداوم برنامه های پاک سازی سواحل و دریا به صورت مستمر ، فراهم شدن امکانات و اطلاع رسانی مناسب ، ایجاد فضاهای مناسب برای قرار دادن زباله ها در فواصل کمتر و ایجاد ایستگاه های جداسازی ، می تواند نقش مهمی در ارتقاء این فرهنگ در جامعه ایفا کند.
طی مراسمی از اسپانسرهای این طرح قدردانی شد . 
مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O