گردشگران منتظر اعلام مبادی قانونی سفر به مصر باشند
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 16 فروردین ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد : تا زمانی که امکان سفر از طریق مبادی قانونی به مصر اعلام نشده و وضعیت حقوق گردشگران ایرانی و نحوه پیگیری آن در مقصد مشخص نیست ، برگزاری هرگونه سفر گروهی و اجرای تور گردشگری به این کشور توصیه نمی‌شود و مورد تایید نیست.
روابط‌عمومی این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : نظر به اینکه در حال حاضر روابط سیاسی رسمی بین دو کشور ایران و مصر برقرار نیست ، بنابراین تا زمانی که امکان سفر به آن کشور از طریق مبادی قانونی اعلام نشده و وضعیت حقوق گردشگران ایرانی و نحوه پیگیری آن در مقصد مشخص نیست، برگزاری هرگونه سفر گروهی و اجرای تور گردشگری به مقصد مذکور توصیه نمی‌شود و مورد تایید نیست.
در این اطلاعیه آمده است : موضوع روابط سیاسی رسمی بین دو کشور ایران و مصر از سوی وزارت امور خارجه در حال پیگیری بوده و در صورت تایید به اطلاع دفاتر خدمات مسافرتی و مردم خواهد رسید . بنابراین در شرایط کنونی و تا مشخص شدن وضعیت ، عواقب و پیامدهای احتمالی برگزاری هر گونه سفر گروهی به مقصد کشور مصر ، به عهده دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی مجری و مسافران این تورها خواهد بود.

برای آشنایی با جاذبه ها گردشگری آفرقا این جا کلیک کنید 

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O