مسافران ترکیه از تامین محل اقامت خود مطمئن شوند
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 27 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت : با توجه به وقوع زلزله اخیر در کشور ترکیه ، گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند ، پیش از انجام سفر از تامین قطعی محل اقامت خود اطمینان کامل حاصل کنند .
یحیی نقی‌‎زاده محجوب گفت : با توجه به وقوع زلزله اخیر که در بخشی از کشور ترکیه اتفاق افتاده است ، اخبار اعلام شده مبنی بر آن است که مسئولان این کشور تصمیماتی برای اسکان زلزله‌زدگان در اماکن اقامتی رسمی از جمله هتل‌های مناطق گردشگری مانند آنتالیا گرفته‌اند. 
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی افزود : با توجه شرایط فعلی کشور ترکیه ، برای حصول اطمینان از تامین محل اقامت در طراحی تور به مقاصد گردشگر پذیر این کشور و فروش بسته‌های سفر که طی بخشنامه‌ای به ادارات و دفاتر خدمات مسافرتی کشور ابلاغ شده است ، ضروری است تمام هموطنان که قصد سفر به این کشور را دارند ، در زمان خرید بسته‌های سفر با دقت موضوع تامین محل اقامت و مشخصات آن را مورد توجه و تاکید قرار داده و نسبت به پیش‌بینی تدابیر احتیاطی و تضامین لازم اقدام کنند .
نقی زاده تاکید کرد : هرگونه پیگیری آتی موضوع و رسیدگی به شکایات و ادعاهای مسافران ، به نحوه و شرایط توافقات مکتوب و اسناد ابرازی آنها با دفاتر خدمات مسافرتی بستگی دارد . 
برای بازدید از تورهای ما این جا کلیلک کنید
مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O