آیفونی که ۵۰ برابر آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت دارد
دانستنی های گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 28 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

یک دستگاه، iPhone نسل اولی آکبند برای فروش به مزایده گذاشته شد . قیمت پایه این آیفون قدیمی اپل ، از آیفون 14 پرو مکس هم بیشتر است و شاید به 50 برابر قیمت آن فروخته شود !

حراجی LCG، مزایده یک آیفون آکبند مدل 2007 با جعبه اورجینال را آغاز کرد. پیش‌بینی می‌شود قیمت نهایی این آیفون قدیمی که متعلق به فردی به « ‌نام کارن گرین » است به 50 هزار دلار هم برسد !

او می‌گوید که این گوشی را از کسی هدیه گرفته ولی هیچ‌وقت جعبه آن را باز نکرده است  چون در آن مقطع تازه یک گوشی گرفته  و تصور می‌کرد آیفون هرگز قدیمی نمی‌شود. درباره سال ۲۰۰۷ صحبت می‌کنیم که این گوشی ۵۹۹ دلار قیمت داشته است !

البته اگر کارن برای راه‌اندازی یک بیزینس جدید نیاز به پول نداشت ، باز هم مایل به فروش گوشی نبود . به‌ قول خودش ، شاید ۱۰ سال دیگر هم این آیفون بکر را نگه می‌داشتم .

موسس حراجی LCG نیز دراین ‌باره گفته : کارن دستگاه منحصربه ‌فردی دارد که داستان جالبی پشت آن است. چنین چیزی در کمتر جایی پیدا می‌شود.

این یک آیفون ۸ گیگا بایتی دوربین ‌دار است که با قیمت‌ پایه ۲۵۰۰ دلار به مزایده گذاشته شده است اما مبلغ پیشنهادی ، نزدیک به ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار رسیده است و مزایده تا دو هفته دیگر ادامه دارد . چند ماه قبل هم یک دستگاه آیفون ۱ اورجینال با قیمت ۳۵ هزار دلار فروش رفته بود.

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O