وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی هتل « گراناز » چابهار را افتتاح کرد
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 28 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

هتل « گراناز » چابهار با حضور وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل منطقه آزاد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ، ۴۹ سوئیت و با اشتغال زایی ۱۵ نفر در این شهرستان افتتاح شد.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در آیین افتتاح این هتل و بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و ظرفیت‌های تجاری - اقتصادی چابهار اظهار داشت : سواحل مکران ظرفیت بسیار بالایی دارد . از این رو باید تدارک حضور گردشگران در این منطقه فراهم شود که یکی از مهم ترین آن ها افتتاح مکان‌های پذیرایی ، اقامتی ، تفریحی ، ورزشی و هتل‌ها است.

سید عزت‌الله ضرغامی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم و مسوولان چابهار ، بر پیگیری رفع موانع و مشکلات حوزه گردشگری این منطقه قول مساعد داد و افزود : تامین سوخت یارانه‌ای کشتی‌های مسافربری در هیات دولت مطرح شده و متقاضیان باید از طریق سامانه ثبت نام کنند . هم چنین هزینه افرادی که بدون یارانه سوخت استفاده کرده بودند نیز برگردانده شود .

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه افتتاح هتل گراناز چابهار گفت : اسکان و اقامت برای گردشگران به عنوان یکی از زیرساخت‌های اولیه صنعت گردشگری است که امیدواریم با صدور مجوز علاوه ‌بر هتل‌های در دست ساخت شاهد افتتاح ده‌ها هتل دیگر باشیم .

معین الدین سعیدی افزود: از مهمترین مشکلات فعلی در چابهار کمبود مکان‌های اقامتی، امکانات تفریحی و زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری است که امیدواریم با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونق دائمی گردشگری در استان سیستان و بلوچستان و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد افزایش ساخت هتل ها و انواع مختلف مکان های اقامتی باشیم.

سید عزت‌الله ضرغامی در سفر به سواحل مکران از بندر صیادی کنارک ، پایانه مسافربری شهید کلانتری ، مجتمع گردشگری و هتل در حال ساخت اقیانوس آسمان آبی مکران ، تالاب صورتی و کوه‌های مریخی بازدید خواهد کرد .

برای بازدید از تورهای داخلی این جا کلیک کنید 

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O