هتل رویال آتلانتیس
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 28 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

« رویال آتلانتیس » ، هتل منحصربه فرد دبی ، در ژانویه 2023 افتتاح شد !

شهر دبی جزو شهرهای توریستی دنیاست که تعداد زیادی هتل لوکس دارد و رویال آتلانتیس نیز یکی از آن هاست . این هتل 5 ستاره لوکس در شهر دبی و در منطقه جمیرا ، روی هلال پالم قرار گرفته است . معماری آن بسیار خاص و تلفیقی از سبک کلاسیک و بناهای تاریخی کهن است . 43 طبقه ، 795 اتاق و 231 سوییت مبله دارد و اتاق های آن از لحاظ امکانات بسیار متنوع هستند . مهم ترین جذابیت این بنای زیبا ، چشم اندازی کم نظیر آن به خلیج فارس است که با تعبیه بالکن در همه اتاق ها می توان از آن لذت برد . نکته جذاب سوییت و پن هاوس های مجلل رویال این است که هرکدام استخر اختصاصی ، آشپزخانه و پیشخدمت شخصی نیز دارند .

پذیرش در رویال به صورت 24 ساعته است و به هر مراجعه کننده در کمترین زمان ممکن خدمات اقامت ارائه می شود . برای برقراری ارتباط با کادر هتل جای هیچ گونه نگرانی ای نیست ، زیرا همگی به زبان های انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی ، روسی ، ایتالیایی ، اسپانیایی و فرانسوی مسلط هستند .

مسافران این هتل برای بهره گیری ازبهترین امکانات تفریحی دبی لازم نیست از رویال خارج شوند . 17 رستوران مختلف با طعم های استثنائی که توسط 8 سرآشپز معروف جهانی اداره می شوند ، ساحل اختصاصی با چترهای ویژه و دوش ، استخرهای روباز ، سینما ، سالن های بدنسازی و تنیس ، سالن های برگزاری جلسات و کنفرانس و از همه جالب تر ، بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه ، همگی در فضای اختصاصی رویال آتلانتیس قرار دارند . در این هتل مسافران می توانند بدون دغدغه در کوتاه ترین زمان ممکن لباس های خود را شسته و اتو شده تحویل بگیرند . هم چنین برای پیاده روی مسافران باغی طراحی شده که در آرامش بتوانند در کنار همراهان خود از زیبایی های آن لذت ببرند . 

اقامت در رویال آتلانتیس می تواند یکی از بهترین تجربه های هر فرد در طول زندگی خود باشد .

برای دیدن تورهای دبی اینجا کلیک کنید

 

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O