پخش رسمی شبکه گردشگری به زودی آغاز می‌شود
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 28 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

نشست سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی روز یکشنبه 18 دی ماه در سالن آمفی تئاتر وزارتخانه برگزار شد . وی در این نشست گفت : در این یک سال پیگیری‌های زیادی انجام گرفت و مصوباتی از جمله معافیت مالیاتی دو ساله هتل‌ها ، تاسیسات گردشگری و سوخت یارانه‌ ای شناورها انجام شد . انتظار می رود  گردشگری دریایی در آینده رونق بگیرد .

ضرغامی با بیان این که کارهای زمین مانده زیادی داریم ، افزود : در این مدت تلاش زیادی برای تغییر نگاه حاکمیتی به حوزه گردشگری انجام گرفته است . با صحبت‌ها و شفاف ‌سازی‌هایی که با افراد مختلف داشتم ، نگاه‌ها تغییر کرده و با گردشگری همراه شده است . وی با بیان اینکه این تغییر نگاه هزینه دارد و شخصا برای آن هزینه می‌دهم ، ادامه داد : کارهای زیادی در حال انجام است ، پس امیدوار باشید . ناامیدی برای شما سم است . دفاتر خدمات مسافرتی در استان‌ها می‌توانند به ما مشاوره بدهند . حتی اگر مدیرکلی در انجام ماموریت ‌ها و نسبت به حل مشکلات بخش خصوصی کوتاهی کند ، آن فرد باید برکنار شود .

مهندس ضرغامی با اشاره به ارتباط خوب با سایر دستگاه‌ها به ۱۲ تفاهم نامه امضا شده با ایشان اشاره کرد و درباره شبکه تلویزیون اینترنتی گفت : این شبکه در حال حاضر به صورت آزمایشی روی سکوی تلوبیون در حال پخش است و به زودی پخش رسمی آن آغاز می‌شود تا بتواند کمک شایانی به تبلیغات گردشگری کند.

برای مشاهده و آشنایی با انواع ویزا این جا کلیک کنید 

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O