تقویم رویدادهای نمایشگاه اکسپو
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 29 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

تقویم رویدادها
رویدادها و سرگرمی‌ها در EXPO 2020 دبی

مناسبت‌های بین‌المللی


این رویدادهای این تقویم نشان‌دهنده توجه به  تنوع فرهنگ‌ها و موضوعات جهانی است. مناسبت‌های بین‌المللی و روزهای خاص بر اساس آداب‌ورسوم و سنت‌های متمایز فرهنگ‌های مختلف نام‌گذاری شده‌اند و احترام و توجه  به این ارزش‌ها و سنت‌ها است که ما را به هم نزدیک‌تر می‌کند.


روزهای جهانی
با بازدید از اکسپو 2020 می‌توانید در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با روزهای جهانی مهم که با مشارکت سازمان ملل متحد و امارات متحده عربی برگزار می‌شود شرکت کنید و با مشارکت در این برنامه‌ها از تبادلات فرهنگی الهام بگیرید.
روزهای ملی و روزهای افتخار
شما می‌توانید مراسم پرچم روز ملی کشور موردعلاقه خود را در استیج ملل تجربه کنید. این مراسم شامل تجلیل از رهبران و فرهنگ کشورها و رژه فرهنگی کشور‌های شرکت‌کننده می‌شود.
برنامه های سرگرمی EXPO
در برنامه‌های سرگرمی Expo 2020 دبی، شرکت‌کنندگان با روح امارات متحده عربی آشنا می‌شوند. برنامه و تفریحاتی که، ما را می‌خنداند، ما را ببیشتر با مفاهیم مشترک انسانی درگیر می‌کند و درنهایت ما را به مشارکت در گفتگوی جهانی تشویق می‌کند. این برنامه‌ها باهدف افزایش گفتمان بین‌المللی از طریق مشارکت هنری و قصه‌گویی از طریق نمایش مهارت‌ها و استعدادهای هنرمندان محلی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف سنتی و معاصر انجام می‌شود.


برنامه‌های شرکت‌کنندگان
افتخار این را داریم که در Expo 2020 دبی کارهای خارق‌العاده و هیجان‌انگیز برای شرکت‌کنندگان بین‌المللی را در قالب اجراهای درخشان فرهنگی، تئاتر، رقص، موسیقی و موارد دیگر - به نمایش می‌گذاریم. بی‌شک در گوشه گوشه بخش‌های عمومی نمایشگاه، یک نمایش منحصربه‌فرد، یک اثر هنری یا یک‌لحظه شادی‌بخش ساده وجود دارد که بتواند همه بازدیدکنندگان ما را راضی و خوشحال کند. مجموع تمامی این لحظات خوش، مانند قطعات یک پازل لحظات و تجارب نابی برای شرکت‌کنندگان خلق خواهد کرد که درنهایت منجر به انتقال ارزشمندترین پیام Expo خواهد شد.
برنامه‌های برای مردم و سیاره
برنامه اکسپو 2020 دبی در بخش مردم و سیاره به‌منظور رسیدگی به جدی‌ترین چالش‌هایی که امروز در جهان با آن‌ها مواجه هستیم طراحی شده است تا با استفاده از قدرت امارات متحده عربی و فراخوان نمایشگاه جهانی گامی مؤثر در جهت تقویت اقدامات جمعی و مثمر ثمر برداشته شود.
برنامه کسب‌وکار و رویدادهای دیگر
اگرچه به‌ظاهر Expo 2020 یک مقصد تفریحی دیدنی به نظر می‌رسد اما فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای برقراری روابط تجاری نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد. از استارت آپ های محلی گرفته تا گروه‌های بزرگ جهانی همه می‌توانند از بستر ایده آلی که Expo 2020 برای شبکه‌سازی، برگزاری رویدادهای آموزشی و صنعتی فراهم کرده است بهره ببرند و از پیشنهاد‌های منحصربه‌فرد نمایشگاه برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌های خود استفاده کنند.
رویداد‌های منظم روزانه اکسپو ۲۰۲۰ دبی
به صورت روزانه و مکرر رویدادهای منتخبی در پاویون‌ها اصلی اکسپو ۲۰۲۰ دبی شامل دبی میلینیوم آمفی‌تئاتر (Dubai Millennium Amphitheatre)، جوبیلی استیج ((Jubilee Stage) و الوصل پلازا Al Wasl Plaza)) برگزار می‌شود که در واقع بزرگ‌ترین نمای 360 درجه جهان را ارائه می‌دهد.
رویداد‌های منظم روزانه الوصل پلازا Al Wasl Plaza()
پس از غروب آفتاب، گنبد الوصل پلازا در آسمان شب دبی پدیدار می‌شود و توجه شرکت‌کنندگان را به روایت داستان‌های از دنیای عرب، دنیای طبیعی ما و تلاش بی‌پایان کیهان و بشریت برای آینده‌ای بهتر جلب می‌کند. نمای 360 درجه همه‌جانبه این گنبد به‌وسیله سیستم فراگیر صدا و نور فراگیر لحظات شگفت‌انگیزی برای بازدید‌کنندگان خلق می‌کند

سرگرمی‌های منتخب
Global Awakening
روزانه، ساعت 09:00 صبح
در باغ الوصل پلازا قدم بزنید و به زمزمه‌های طبیعت که در اطراف شما پخش می‌شود، گوش دهید. در اوایل روز، صداهای آب شما را فرامی‌گیرد. این بخش فرصتی برای گوش سپاری به صداهایی از شهرهای مختلف جهان، هیجان و شلوغی و اصواتی پر جنب‌وجوش دنیای طبیعی ما است.
National and Honour Day Ceremonies & Cultural Performances
روزانه، ساعت 10:15 صبح
مراسم بزرگداشت روز ملی، لحظات درخشانی برای شرکت‌کنندگان بین‌المللی نمایشگاه جهانی اکسپو است. این برنامه به‌منظور تجلیل از رهبران و زیبایی فرهنگ کشور‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود..
Expo Young Stars
روزهای یکشنبه و پنجشنبه ماه‌های ژانویه و مارس 2022
در ساعات: 11:15، 12:15 و 13:15
این برنامه شامل بازدید دانش آموزان مدارس سراسر امارات متحده عربی از الوصل پلازا و اجرای برنامه‌های موسیقی و رقص توسط آن‌ها می‌شود. این برنامه فرصتی برای اشتراک‌گذاری داستان‌های دانش آموزان از طریق رقص، اجرای نمایش، کنسرت موسیقی برای خانواده‌ها، همسالان و دانش آموزان دیگر است.
Music in the Garden
روزانه، ساعت 15:00
در این برنامه شرکت‌کنندگان بین‌المللی به اجرای موسیقی زنده در باغ‌های الوصل پلازا و مناطق اطراف خواهند پرداخت. این اجراها جشن موسیقی اختصاصی در همه ژانرها ازجمله موسیقی تلفیق جهانی، گروه کر و اجرای ارکستر، در سبک‌های موسیقی سنتی و معاصر مناطق مختلف جهان خواهد بود.
Awakening of Al Wasl
روزانه هنگام غروب آفتاب
بعد از غروب آفتاب، گنبد الوصل پلازا همانند یک بوم روشن در آسمان شب پدیدار می‌شود و برای بازدیدکنندگان داستان‌های از منطقه عربی، جهان طبیعی ما، کیهان و تلاش بی‌پایان بشریت برای آینده‌ای بهتر را به تصویر می‌کشد.
Ousha & the Moon
روزانه در هنگام عصر
در این بخش به دنیای رؤیایی یک دختر 12 ساله دعوتید. دنیایی که در آن ماه صحبت می‌کند و تارهای سرنوشت بافته می‌شود. داستانی از ذهن خارق‌العاده کودکی که بدون توانایی گفتار متولد شده است و کلمات او روزی قلب یک ملت را تسخیر خواهد کرد. در این نمایش برای اولین بار، داستان رؤیای اوشا توسط نمایشگاه اکسپو 2020 برای جهانیان بازگو خواهد شد. این نمایش ده‌دقیقه‌ای رؤیایی که زندگی اوشا را به حرکت درآورد است را به تصویر می‌کشد.
رویداد‌های منظم روزانه جوبیلی استیج (Jubilee Stage)
برنامه‌های سرگرمی جوبیلی استیج شامل اجرای برنامه‌های زنده در بخش‌های فیلم، اجرای تئاتر، رقص،  اجرای زنده موسیقی کشورهای مختلف، نمایش باله، اجرای اپرا و موارد دیگری توسط هنرمندان منطقه‌ای و بین‌المللی است که به‌منظور بزرگداشت هنر و معرفی فرهنگ و سنت اقوام مختلف در دنیا برگزار می‌شود.
Expo Beats
ساعت 16:00 به بعد
World Beats: 7-9 اکتبر 2021
Jubilee Beats: 18-20 نوامبر 2021
Tribal Beats: 16-18 دسامبر 2021
City Beats: 20-22 ژانویه 2022
Desert Beats: 17-19 فوریه 2022
Island Beats: 10-12 مارس 2022
این برنامه جشنواره ماهانه منحصربه‌فردی است که در آن بازدیدکنندگان از طریق موسیقی، رقص و فرهنگ به سراسر نقاط جهان سفر می‌کنند. از Island Beats و موسیقی هاوایی، فیلیپین و کارائیب گرفته تا ریتم بومیان قبیله‌ای، این جشنواره به شیوه‌ای جدید و هیجان‌انگیز بازدید‌کنندگان را به شنیدن موسیقی سنتی و معاصر تمامی نقاط جهان دعوت می‌کند.
Jalsat Nights @ Expo
12 اکتبر 2021 - 20:30 - 22:30
08 نوامبر 2021 - 20:30 - 22:30
06 دسامبر 2021 - 20:30 - 22:30
12 ژانویه 2022 - 20:30 - 22:30
09 فوریه 2022 - 20:30 - 22:30
15 مارس 2022 - 20:30 - 22:30
در این بخش روح استقبال امارات متحده عربی و ماهیت ارتباط اکسپو را به نمایش گذاشته شده است. در این بخش موسیقیدانانی از فرهنگ‌های مختلف به مجموعه‌ای پر جنب‌وجوش متشکل از بیش از 30 هنرمند ملحق می‌شوند و تجربه‌های جذابی از رقص، نمایش و موسیقی اقوام و فرهنگ‌های مختلف را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارند.
Late Nights @ Expo
 پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها 22:30
اکسپو 2020 دبی هنرمندان و مردم سراسر جهان گرد هم جمع می‌کند و موانع بین سبک‌ها، نسل‌ها و فرهنگ‌های موسیقی را می‌شکند. رویدادهایی که در تقویم Expo می ببینید، شامل محتوای جدید هیجان‌انگیزی است که دبی با جهانیان به اشتراک خواهد گذاشت.
دبی میلینیوم آمفی‌تئاتر (Dubai Millennium Amphitheatre)
قبل از غروب آفتاب، عصر
زمان‌بندی منحصربه‌فرد نمایشگاه هم‌زمان با تقویم پر رویداد در تمامی روزها به‌خصوص تعطیلات کلیدی بین‌المللی نشان‌دهنده تنوع بازدیدکنندگان از اکسپو است. نمایشگاه اکسپو 2020 رویدادهای ویژه‌ای چون هالووین، روز زبان عربی، ولنتاین، روز جهانی شعر و روز مادر در دبی میلینیوم آمفی‌تئاتر زنده می‌کند.
Ghaf Avenue
برگزاری رژه کالر آو ورد Colours of the World
روزانه ساعت 12:45 صبح
مراسم رژه رنگ‌های جهان در نمایشگاه 2020 دبی، تماشاگران را با تجربه ادغام فرهنگی منحصربه‌فردی آشنا می‌کند.
 این مراسم تماشایی و رنگارنگ با حضور نوازندگانی که هیجان زیادی به آن می‌بخشند، لحظات شاد و به‌یادماندنی برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.
Earth Stage, Sea Stage and Sun Stage
کودکان و سرگرمی‌های خانوادگی
نمایشگاه 2020 تجربه منحصربه‌فردی برای کودکان و نوجوانان است که تجربه شرکت در آن را در سال‌های آینده نیز به یاد خواهند آورد. در این بخش خانواده‌ها می‌توانند در فعالیت‌ها و تجربیات فراوانی آثار خارق‌العاده‌ای در زندگی آن‌ها بر جای خواهد گذاشت شرکت کنند. این برنامه‌ها شامل خواه هم‌خوانی با عروسک‌های ماسکوت mascots باشد یا تجربه نمایش‌های تعاملی یا اجراهای منحصربه‌فرد.
پلازا 2020
Earth Plaza، Sea Plaza، Sun Plaza
Mascot Welcome
به‌عنوان بخشی از شروع عالی سفر خود در اکسپو 2020 دبی، خانواده‌ها و دانش آموزان با استقبال گرم و غیرمنتظره رشید، لطیفه و یکی از ربات‌های نگهبان Alif، Opti و Terra در هر قسمت دروازه‌های ورودی مواجه خواهند شد.
Roving Entertainment
این بخش شامل مجموعه‌ای خیره‌کننده از انواع فعالیت‌های لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و البته منحصربه‌فرد و متفاوت است که برخی از آن‌ها را شرکت‌کنندگان تابه‌حال هرگز ندیده‌اند. در این قسمت سنت‌ها و جشن‌های جهانی در روزهای خاص توسط موسیقیدانان، رقاصان و هنرمندان خیابانی گرامی داشته می‌شود.
برنامه رویدادهای هفتگی
لیست هفتگی رویدادها و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز در نمایشگاه 2020 دبی
اکتبر
2021
افتتاحیه آخر هفته
 هفته 1 - 4
پنجشنبه، 30 سپتامبر 2021
مراسم افتتاحیه (فقط با دعوت‌نامه)
 جمعه، 1 اکتبر 2021
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | مجارستان: ریتم فریکسکا Fricska Rhythm
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته محبوب مراکشی
موسیقی | آنگولا: اجرای کوبه ای آفریقایی
 شنبه، 2 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری فرانسه
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | مجارستان: ریتم فریکسکا Fricska Rhythm
 موسیقی | آنگولا: اجرای کوبه ای آفریقایی
تئاتر خیابانی | فرانسه: اجرای نمایش دلقک‌ها
تئاتر خیابانی | فرانسه: اجرای پیاده‌روی با چوب
فرانسه: گشت فرانسوی
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی آسیا
مشارکت ورزشی | استرالیا: فعالیت‌های روزانه ورزشی و تناسب‌اندام
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 1
3 - 9 اکتبر 2021
 یکشنبه، 3 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری اوگاندا
رقص | اوگاندا: اجرای فرهنگی UG
 رقص | آنگولا: رقص سنتی و کوبه ای
رقص | ایالات‌متحده: Step Afrika!
مجلس جهانی | Nature's Game of Jenga: خلاقیت برای مقابله با از دست دادن تنوع زیستی
دایره کامل | تعهد جمعی بر توجه به تغییرات اقلیمی (گل سرسبد)
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌کارهای مؤثر در حفظ آب‌وهوا و تنوع زیستی
جلسات کسب‌وکار کشور | اوگاندا
دوشنبه، 4 اکتبر 2021
روز ملی | اوکراین
سینما / فیلم | اسلوونی: اسلوونی وحشی Wild Slovenia
برنامه‌های پایون زنان | مجمع جهانی زنان: زنان مدافع مادر طبیعت
رهبری نبرد نجات سیاره ما
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌های اقلیمی و تنوع زیستی
دایره کامل | تعهد جمعی بر توجه به تغییرات اقلیمی (گل سرسبد)
شام وزیر
سری رویدادهای زنده اکسپو | کاهش ردپای ما (و فناوری‌هایی که می‌تواند کمک‌کننده باشد)
جلسات مشاغل | اوکراین
سه‌شنبه، 5 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری وانواتو
رقص | ایالات‌متحده: Step Afrika!
داستان‌سرایی شکوهمندانه| همکاری برای حفظ آینده جمعی
رویداد جهانی | پایداری برای همه: بازنویسی روایت‌های ما برای زندگی پایدار
رسیدن به آخرین کیلومتر | تبدیل انرژی در جزایر کوچک مناطق درحال‌توسعه
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌کارهای مؤثر در حفظ آب‌وهوا و تنوع زیستی
سری رویدادهای زنده اکسپو | قدرت بخشیدن به جوامع با انرژی پاک (تأمین مالی آسان)
سری رویدادهای زنده اکسپو | بازیابی سبز WETEX و نمایشگاه خورشیدی دبی 2021
چهارشنبه، 6 اکتبر 2021
رقص | ایالات‌متحده: Step Afrika!
حفاظت برای امید | پیشبرد شیوه‌های مؤثر در حفاظت از حیات‌وحش و تنوع زیستی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌کارهای مؤثر در حفظ آب‌وهوا و تنوع زیستی
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
سری رویدادهای زنده اکسپو | جزر و مد در پلاستیک‌های یک‌بارمصرف
WETEX و نمایشگاه خورشیدی دبی 2021
اجلاس جهانی اقتصاد سبز 2021
جلسات مشاغل کشور | سوریه
پنجشنبه، 7 اکتبر 2021
موسیقی | ریتم جهانی
رقص | ایالات‌متحده: Step Afrika!
برنامه‌های پایون زنان | داستان‌های پایداری از جهان اسلام
رویداد جهانی | زمین 2.0: مهندسی مجدد سیاره زمین
 |SDG دستیابی به ستارگان: پایداری و توسعه کوه‌های مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌کارهای مؤثر در حفظ آب‌وهوا و تنوع زیستی
سری رویدادهای زنده اکسپو | بازیافتی به شیوه‌ای متفاوت
WETEX و نمایشگاه خورشیدی دبی 2021
اجلاس جهانی اقتصاد سبز 2021
جمعه، 8 اکتبر 2021

موسیقی | ریتم جهانی
رقص | ایالات‌متحده: Step Afrika!
موسیقی | مجارستان: گروه Kerekes
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
سری رویدادهای زنده اکسپو | با طبیعت همکاری کنید
 شنبه، 9 اکتبر 2021
 روز ملی | ترکمنستان
موسیقی | ریتم جهانی
رقص | ایالات‌متحده: Step Afrika!
موسیقی | استونی: OCEAN توسط Tallinn Sinfonia و روز جهانی پاک‌سازی
موسیقی | مجارستان: گروه Kerekes
مشارکت ورزشی | استرالیا: تورنمنت‌های نوبت گردشی چند ورزشی میان پاویونی
مشارکت ورزشی | استرالیا: مسابقه کریکت نمایشگاهی
گفتگوی فرهنگی | تغییرات آب‌وهوایی در کلاس درس، اتاق نشیمن، خیابان و فراتر از آن
پایداری @ Expo | بازگرداندن تعادل
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
 مشارکت ورزشی | استرالیا: فعالیت‌های روزانه ورزشی و تناسب‌اندام
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 2
10 - 16 اکتبر 2021
 یکشنبه، 10 اکتبر 2021
ورزش | استرالیا: مهارت‌های نت بال/ لیگ فوتبال استرالیا
 دوشنبه، 11 اکتبر 2021
روز ملی |
جمهوری گامبیا
کنفرانس | روسیه: انجمن فرهنگی
 ورزش | استرالیا: مهارت‌های نت بال/ لیگ فوتبال استرالیا
سه‌شنبه، 12 اکتبر 2021
روز ملی | پادشاهی اسواتینی
شب‌های جلست
رقص | سنگال: اجرای باکالاما
رقص | سنگال: باله ملی
موسیقی | آنگولا: اجرای کوبه ای آفریقایی
کنفرانس | روسیه: انجمن مسکو
ورزش | استرالیا: مهارت‌های نت بال/ لیگ فوتبال استرالیا
جلسات مشاغل کشور | اسواتینی
 چهارشنبه، 13 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری سنگال
رقص | سنگال: اجرای باکالاما
رقص | سنگال: باله ملی
موسیقی | اسپانیا: موسیقی مسیحی، عربی و سفاردی
کنفرانس | روسیه: انجمن مسکو
ورزش | استرالیا: مهارت‌های نت بال/ لیگ فوتبال استرالیا
انجمن تجارت جهانی آفریقا | روز اول
آفریقا در کانون توجه | کاهش خطر بلایای طبیعی و آب‌وهوا
جلسات مشاغل کشور | سنگال
پنجشنبه، 14 اکتبر 2021
روز ملی |
جمهوری سیرالئون
موسیقی | Late Nights @ Expo
جشنواره | جشنواره لوزوفونیا
رقص | سنگال: اجرای باکالاما
موسیقی | اسپانیا: موسیقی مسیحی، عربی و سفاردی
ورزش | استرالیا: مهارت‌های نت بال/ لیگ فوتبال استرالیا
 کنفرانس | اتحادیه اروپا: چگونه می‌توان سرمایه‌گذاری خصوصی در کشورهای درحال‌توسعه را افزایش داد؟
انجمن تجارت جهانی آفریقا | روز دوم
جلسات مشاغل کشور | سیرا لئون
جمعه، 15 اکتبر 2021
موسیقی | Late Nights @ Expo
جشنواره | جشنواره لوزوفونیا
رقص | سنگال: اجرای باکالاما
 رقص | سنگال: باله ملی
رقص | مراکش
رویداد محبوب آخر هفته مراکش
موسیقی | مجارستان: فونو باند Fono Band
ورزش | استرالیا: مهارت‌های نت بال/ لیگ فوتبال استرالیا
ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای ورزشی جامعه خانوادگی
 شنبه، 16 اکتبر 2021
روز جهانی | روز جهانی غذا
روز ملی | کشورهای مشترک المنافع دومینیکا
جشنواره | جشنواره لوزوفونیا
رقص | سنگال: اجرای باکالاما
رقص | سنگال: باله ملی
رقص | مراکش
رویداد محبوب آخر هفته مراکش
موسیقی | مجارستان: فونو باند Fono Band
مشارکت ورزشی | استرالیا: تورنمنت‌های نوبت گردشی چند ورزشی میان پاویونی
ورزش | استرالیا: نمایشگاه لیگ فوتبال استرالیا
ورزش | استرالیا: مسابقه نمایشگاه نتبال
روز جهانی غذا | رویداد تخصصی
روز جهانی غذا | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی غذا | محفل جوانان
جلسات مشاغل کشور | دومینیکا
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
ورزش | استرالیا: فعالیت‌های روزانه ورزشی و تناسب‌اندام
هفته 3
یکشنبه، 17 اکتبر 2021
روز ملی | ساحل‌عاج
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات فوتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
 مجلس جهان | قدرت‌های خارج از این جهان: استفاده از فضا به نفع تمام بشریت
| SDG مأموریت مردم: نقش شهروندان در اکتشافات فضایی و فناوری فضایی برای توسعه فراگیر (شاخص)
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های فضایی برای توسعه
جلسات مشاغل کشور | ساحل‌عاج
 دوشنبه، 18 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری دموکراتیک تیمور لسته
 ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات فوتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
 قصه‌گویی شایسته | داستان‌های بلندپروازی و امید
اولین کنفرانس بین‌المللی مرکز جهانی استعدادهای درخشان
 سه‌شنبه، 19 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری گویان
سخنرانی، گفتگوها | استرالیا: اجلاس کربن آبی
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات فوتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
 رویداد جهانی | درس‌هایی از فضا: کاربرد رویکردهای فضا برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌ها در بخش فضایی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های فضایی برای توسعه
اولین کنفرانس بین‌المللی مرکز جهانی استعدادهای درخشان
جلسات مشاغل کشور | گویان
چهارشنبه، 20 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری پاناما
کنفرانس | مالزی: مینی سمینار فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فناوری سبز
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات فوتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
برنامه‌های پاویون زنان | مجلس جهان زنان: مأموریت برابری: گسترش برابری
فرصت‌ها در اقتصاد فضا
فضا: جایی که جهان برای پیشرفت با هم متحد می‌شوند
 شام وزیر
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌هایی برای توسعه فضایی
اولین کنفرانس بین‌المللی مرکز جهانی استعدادهای درخشان
پنجشنبه، 21 اکتبر 2021
روز ملی | سنت وینسنت و گرانادین
موسیقی | Late Nights @ Expo
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات فوتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
کنفرانس | نیجریه: کنفرانس فناوری نیجریه: فناوری نوظهور در آفریقا
 برنامه‌های پاویون زنان | پیشگامان فضایی
رویداد جهانی | امید و پشتکار: درس‌های آموخته‌شده از سیاره سرخ برای زندگی بر روی زمین
رویداد جهانی | نسل بعدی | سیاره B: شروع دوباره اما با انجام کارهای متفاوت
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌هایی برای توسعه فضایی
اولین کنفرانس بین‌المللی مرکز جهانی استعدادهای درخشان
جلسات مشاغل کشور | سنت وینسنت و گرانادین
جمعه، 22 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری لیتوانی
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | مراکش: رویداد محبوب آخر هفته مراکش
سخنرانی، گفتگوها | عربستان: مجموعه شعر
موسیقی | لیتوانی: کنسرت گالا
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
ورزش | استرالیا: کلینیک فوتبال با عملکرد بالا
ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای ورزشی جامعه خانوادگی
شنبه، 23 اکتبر 2021
روز افتخار | اتحادیه اروپا
موسیقی | ارکستر فردوس
کنفرانس | اتحادیه اروپا: انجمن تجاری اتحادیه اروپا-شورای همکاری خلیج‌فارس
رقص | اتحادیه اروپا: جشن روز افتخار اتحادیه اروپا
رقص | مراکش: رویداد محبوب آخر هفته مراکش
موسیقی | اسرائیل: نمایش زنده قارچ سمی
مشارکت ورزشی | استرالیا: تورنمنت‌های نوبت گردشی چند ورزشی میان پاویونی
ورزش | نیجریه: پنج طرفه
ورزش | استرالیا: نمایشگاه فوتبال
پایداری در اکسپو | حفاظت از ناشناخته‌های بزرگ
گفتگوی فرهنگی | هرگز گم نشوید: خواندن ستاره‌ها را بیاموزید
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
 ورزش | استرالیا: فعالیت‌های روزانه ورزشی و تناسب‌اندام
هفته 4
24 - 30 اکتبر 2021
 یکشنبه، 24 اکتبر 2021
روز افتخار | سازمان ملل
گفتگوها، پنل ها | بلژیک: G-STIC دبی
موسیقی | اسپانیا: رزاریولترمندیا دلریوم ترمنس Rosario La Tremendita Delirium Tremens 2.0
موسیقی | مجارستان: هارکسا ورونیکا Harcsa Veronika وگیه‌مونت بالت جازدو Gyemant Ballet Jazz Duo
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات راگبی / بسکتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
دوشنبه، 25 اکتبر 2021
 روز افتخار | اتحادیه آفریقا
روز ملی | جمهوری مالدیو
گفتگوها، پنل ها | بلژیک: G-STIC دبی
کنفرانس | مالزی: گفتگوی زیرساخت‌های پایدار جهانی در مورد تغییرات آب‌وهوایی
رقص | بلژیک: کارشناسی ارشد فلاندرز
موسیقی | مجارستان: هارکسا ورونیکا Harcsa Veronika وگیه‌مونت بالت جازدو Gyemant Ballet Jazz Duo
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات راگبی / بسکتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
اجلاس جهانی اگدار Aqdar
جلسات مشاغل کشور | مالدیو
سه‌شنبه، 26 اکتبر 2021
 روز ملی | برونئی Negara Brunei Darussalam
 گفتگوها، پنل ها | بلژیک: G-STIC دبی
 ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات راگبی / بسکتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
اجلاس جهانی اقدار
 چهارشنبه، 27 اکتبر 2021
روز ملی | پادشاهی لسوتو
جشنواره | سوئیس: فراتر از دیوارها
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات راگبی / بسکتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
 اجلاس جهانی اقدار
جلسات مشاغل کشور | لسوتو
پنجشنبه، 28 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری سیشل
موسیقی | Late Nights @ Expo
تئاتر | جمهوری چک: Robot Radius
 رقص | اسپانیا: اولگا پریست Olga Pericet
ورزش | استرالیا: مهارت‌ها و تمرینات راگبی / بسکتبال و بازی‌های اصلاح‌شده
جلسات مشاغل کشور | سیشل
جلسات مشاغل کشور | لسوتو
جمعه، 29 اکتبر 2021
 روز ملی | کنفدراسیون سوئیس
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | ایرلند: جشنواره Samhain Gaelic توسط Siamsa Tire
 موسیقی | ایرلند: جشنواره Samhain Gaelic توسط Siamsa Tire
رقص | اسپانیا: اولگا پریست Olga Pericet
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 ورزش و تناسب‌اندام | ایالات‌متحده: هارلم گلوبرتروترز Harlem Globetrotters
ورزش | استرالیا: اجرای عملکرد‌های عالی راگبی و بسکتبال
ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای ورزشی جامعه، خانوادگی
شنبه، 30 اکتبر 2021
روز ملی | جمهوری عربی مصر
موسیقی | ایرلند: جشنواره Samhain Gaelic توسط Siamsa Tire
ورزش و تناسب‌اندام | ایالات‌متحده: هارلم گلوبرتروترز Harlem Globetrotters
 مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک‌های MyButterfly
مشارکت ورزشی | استرالیا: تورنمنت‌های نوبت گردشی چند ورزشی میان پاویونی
ورزش | استرالیا: مسابقه بسکتبال / راگبی
تئاتر | اتحادیه اروپا: EU-GCC زنان در تکنولوژی
موسیقی | ایرلند: جشنواره Samhain Gaelic توسط Siamsa Tire
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته محبوب مراکش
کنفرانس | مصر: در مصر سرمایه‌گذاری کنید
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
 ورزش | استرالیا: فعالیت‌های روزانه ورزشی و تناسب‌اندام
نوامبر 2021
هفته‌های 5 – 9
هفته 5 31 اکتبر - 6 نوامبر 2021
یکشنبه، 31 اکتبر 2021
روز جهانی | روز جهانی شهرها
روز ملی | جمهوری فنلاند
سرگرمی | رویداد قهرمان هالووین
موسیقی | ایرلند: جشنواره Samhain Gaelic توسط Siamsa Tire
مجلس جهان | مهندسی یک شهر متعادل: اختراع مجدد شهرهای درجه‌یک به‌عنوان دیگ‌های ذوب اجتماعی
آفریقا در کانون توجه | توسعه زیرساخت‌ها
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | موفقیت در توسعه شهری و روستایی
 روز جهانی شهرها | رویداد تخصصی
روز جهانی شهرها | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی شهرها | محفل جوانان
| SDG مکانی برای همه: صدای جوانان در شکل‌دهی به فضاهای در آینده (گل سرسبد)
 دوشنبه، 1 نوامبر 2021
روز ملی | آنتیگوا و باربودا
روز ملی | جمهوری اندونزی
گفتگو سخنرانی | مالزی: تغییرات آب‌وهوایی: گفتگو با شهرداران جهانی
ورزش | استرالیا: 45 دقیقه کلاس‌های ورزشی تغییر بدن روزانه
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: Movement Mondays
قصه‌گویی شایسته | داستان‌های محلی که باعث بهبود و تحول می‌شوند
برنامه‌های پاویون زنان | مجلس جهانی زنان: از شهر به روستا: اطمینان از دسترسی به منابع در محیط شهری و روستایی
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌های توسعه شهری و روستایی
آفریقا در کانون توجه | توسعه زیرساخت‌ها
سری رویدادهای زنده اکسپو | اثرات اجاق‌های پخت‌وپز با مصرف انرژی بالا
اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی
جلسات مشاغل کشور | آنتیگوا و باربودا
سه‌شنبه، 2 نوامبر 2021
روز ملی |
ایالت‌های فدرال میکرونزی
روز افتخار | سازمان همکاری اسلامی
کنفرانس | روسیه: روسیه موسیقی
ورزش | استرالیا: روزانه 45 دقیقه کلاس‌های ورزشی تغییر بدن
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: کار گروهی سه‌شنبه‌ها
حفاظت برای امید | راه‌حل‌های محلی و معیشتی مبتنی بر طبیعت
اجلاس جهانی | شهرهای در حال حرکت: حرکت به اطراف برای حرکت به سمت بالا
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | موفقیت در توسعه شهری و روستایی
سری ضربه مستقیم اکسپو | راهی سبزتر برای جابجایی اشیاء
سری رویدادهای زنده اکسپو | زمینه‌سازی برای مدیریت پایدار پسماندهای زیستی
اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی
 چهارشنبه، 3 نوامبر 2021
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
روز ملی | پادشاهی هلند
رقص | هلند: Airman by Another Kind of Blue
ورزش | استرالیا: روزانه 45 دقیقه کلاس‌های ورزشی تغییر بدن
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: چالش چهارشنبه سلامتی
رویداد جهانی | باهوش‌تر از شهرهای هوشمند: بررسی راه‌های پیشرفت شهرها با استفاده از فناوری‌های رده پایین
| SDG شهرهای فراگیر: آخرین تحویل کیلومتر در محله‌های فقیرنشین و شهرک‌های غیررسمی
پنجشنبه، 4 نوامبر 2021
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
روز ملی | پادشاهی تونگا
موسیقی | Late Nights @ Expo
کنفرانس | مالدیو: سرمایه‌گذاری در مالدیو: انجمن سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات
ورزش | استرالیا: روزانه 45 دقیقه کلاس‌های ورزشی تغییر بدن
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای ورزشی جامعه، خانوادگی
برنامه‌های پاویون زنان| زنان در اسلام در توسعه شهری و روستایی
رویداد جهانی | شهرهای طبیعی: حفظ تکه‌ای از طبیعت در فضاهای شهری ما
رویداد جهانی | نسل بعدی | مکان‌هایی که خواهید رفت: تصور شهرها در آینده
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | موفقیت در توسعه شهری و روستایی
سری رویدادهای زنده اکسپو| نوآوری با جوامع (چراغ‌های روشن)
سری رویدادهای زنده اکسپو| نوآوری با جوامع (مسائل مربوط به پول)
جلسات مشاغل کشور | تونگا
 جمعه، 5 نوامبر 2021
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
روز ملی | جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | اسپانیا: میگل تراپاگا Miguel Trápaga گیتار اسپانیایی»
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
ورزش | استرالیا: پارک نمایشگاهی جمعه صبح، دویدن
ورزش | استرالیا: UAE Body- تغییرات بدنی، راه‌اندازی زنده برنامه در نمایشگاه
ورزش | استرالیا: روزانه 45 دقیقه کلاس‌های ورزشی تغییر بدن
سری رویدادهای زنده اکسپو | چگونه پلتفرم‌های فناوری دیجیتال در حال ایجاد شکاف در صنعت مسکن هستند
شنبه، 6 نوامبر 2021
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
روز ملی | جمهوری فدرال نیجریه
ورزش | استرالیا: روزانه 45 دقیقه کلاس‌های ورزشی تغییر بدن
 ورزش | استرالیا: قایقرانی امارات
موسیقی | مجارستان: Söndörgö
موسیقی | نیجریه: کنسرت Hype چیست
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
پایداری در اکسپو| در خانه با طبیعت
گفتگوی فرهنگی | شهر باز: ابعاد فرهنگ و امکان اجتماع: آنچه شهر را می‌سازد - نقش فرهنگ در شکل‌دهی به فضاهای شهری
جلسات مشاغل کشور | نیجریه
 هرروز
 رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعاً آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 6
7 - 13 نوامبر 2021
 یکشنبه، 7 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری بولیواری ونزوئلا
موسیقی | مجارستان: Söndörgo
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: سری آموزشی یکشنبه‌ها
دوشنبه، 8 نوامبر 2021
روز ملی | اتحادیه کومور
شب‌های جلست
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: Movement Mondays
جلسات مشاغل کشور | کومور
سه‌شنبه، 9 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری آذربایجان
موسیقی | اسپانیا: Forma Antiqua "La Caramba"
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: ورزش‌های گروهی سه‌شنبه‌ها
 چهارشنبه، 10 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری بروندی
روز ملی | ایالات‌متحده مکزیک
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: چالش‌های سلامتی چهارشنبه
 پنجشنبه، 11 نوامبر 2021
 روز ملی | جمهوری کلمبیا
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | لهستان: کنسرت برنده مسابقه شوپن
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه، خانوادگی
انجمن نوآوری و توسعه کارآفرینان چینی-عربی
 جمعه، 12 نوامبر 2021
روز ملی | پادشاهی هاشمی اردن
موسیقی | مجارستان: گروه Vivat Bacchus Acappella
 ورزش | استرالیا: پارک جمعه صبح نمایشگاه - ورزش صبحگا‌هی
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 انجمن نوآوری و توسعه کارآفرینان چینی-عربی
شنبه، 13 نوامبر 2021
روز ملی | شاهزاده موناکو
موسیقی | Late Nights @ Expo
جشنواره | روز ملی موناکو
موسیقی | موناکو: کنسرت جاز
موسیقی | مجارستان: گروه Vivat Bacchus Acappella
رقص | موناکو: Les Ballets de Monte Carlo
ورزش | استرالیا: اسکی امارات
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 برنامه‌های پاویون زنان | مجمع جهانی زنان: ایجاد صلح: نقش انتقادی زنان
رویداد جهانی | قدرت گفتگوها: آینده‌ای بهتر با هم ساخته می‌شود
 هرروز
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
 رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
هفته 7
14 - 20 نوامبر 2021
یکشنبه، 14 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری عربی سوریه
رقص | موناکو: Les Ballets de Monte Carlo
سینما / فیلم |استرالیا: T20 فینال جام جهانی
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: سری آموزش یکشنبه‌ها
رویداد جهانی | هنر خوب: استفاده از هنر برای تبدیل سیاره ما به مکان بهتری
SDG | موسیقی برای صلح و توسعه
دایره کامل | طراحی برای زیستن زنان در صلح و امنیت
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | تحمل و فراگیری
 دوشنبه، 15 نوامبر 2021
روز ملی |جمهوری فدرال برزیل
 ورزش | برزیل: بزرگ‌ترین درس جیو جیتسو Jiu-Jitsu در جهان
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: Movement Mondays
 رویداد جهانی | مغز دیجیتال، اخلاق دیجیتال: اطمینان از هوش مصنوعی همدلانه و بی‌طرفانه
سری رویدادهای زنده اکسپو| مسیر اشتغال شایسته
انجمن سلامت دبی
 سه‌شنبه، 16 نوامبر 2021
 روز جهانی | روز جهانی تحمل
روز ملی | مغولستان
روز ملی | فدراسیون سنت کیتس و نویس
ارکستر فردوس
رقص | ایالات‌متحده: رقص محور
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: ورزش گروهی سه‌شنبه‌ها
 رویداد جهانی | تجارت دلسوزی: ارزش (های) اقتصاد ما
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌های تحمل و فراگیری
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | تحمل و فراگیری
تحمل و همزیستی: ترقی و پیشرفت برای بشریت
روز جهانی تحمل | رویداد تخصصی
روز جهانی تحمل | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی تحمل | محفل جوانان
سری رویدادهای زنده اکسپو| افزایش مهارت افراد در حال حرکت
نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و مکانیک غذا
انجمن سلامت دبی
 چهارشنبه، 17 نوامبر 2021
روز ملی | حکومت پلوریناسیونال بولیوی Plurinational State of Bolivia
رقص | ایالات‌متحده: رقص محور
کنفرانس | جمهوری چک: انجمن 2000 در نمایشگاه 2020
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
 ورزش | استرالیا: چالش‌های سلامتی چهارشنبه
شام وزیر
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | تحمل و فراگیری
سری رویدادهای زنده اکسپو | انقلاب دیجیتال فراگیر
نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و مکانیک غذا
پنجشنبه، 18 نوامبر 2021
 روز ملی | جمهوری هائیتی
روز ملی | جمهوری دموکراتیک خلق لائوس
موسیقی | Jubilee Beats
موسیقی | نیوزلند: Aotearoa - Sammy J with Kahurangi
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه، خانوادگی
اجلاس جهانی نسل آینده | پل زدن بر شکاف: ایجاد تغییر جسورانه خردمندانه
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | تحمل و فراگیری
سری رویدادهای زنده اکسپو | ایجاد جوامع مجازی بر پایه اعتماد
نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و مکانیک غذا
جمعه، 19 نوامبر 2021
 روز ملی | جمهوری اتریش
موسیقی | Jubilee Beats
موسیقی | مراکش: لحظات گردهمایی
 موسیقی | عربستان: Variety Show سعودی
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
ورزش | استرالیا: ورزش صبحگاهی پارک جمعه صبح نمایشگاه
برنامه‌های پاویون زنان| زنان عرب پیشرو در تحمل و فراگیری
قصه‌گویی شایسته | تحمل و فراگیری
سری رویدادهای زنده اکسپو| شکستن موانع اشتغال برای همه
 شنبه، 20 نوامبر 2021
روز جهانی | روز جهانی کودک
روز ملی | جمهوری مالاوی
موسیقی | Jubilee Beats ارکستر فردوس
موسیقی | نیوزلند: Aotearoa - Sammy J with Kahurangi
رقص | اسپانیا: ژسوس کارمونا ال سالتو» Jesús Carmona “El Salto”
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک‌ها MyButterfly
ورزش | استرالیا: امارات را به حرکت درآورید
گفتمان فرهنگی | مفرد و جمع شدن
روز جهانی کودک | رویداد تخصصی
روز جهانی کودک | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی کودک | محفل جوانان
جلسات مشاغل کشور | مالاوی
 هرروز
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
هفته 8
21 - 27 نوامبر 2021
 یکشنبه، 21 نوامبر 2021
 روز ملی | سلطنت عمان
رقص | اسپانیا: عیسی کارمونا ال سالتو"Jesus Carmona“El Salto“
 موسیقی | مجارستان: کنسرت ویولن Félix Lajkó
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: سری آموزش یکشنبه
ایجاد انجمن جهانی برند
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و هتلداری
 دوشنبه، 22 نوامبر 2021
 روز ملی | جمهوری بلاروس
رقص | بلاروس: جشن روز ملی
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: Movement Mondays
 نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و هتلداری
سه‌شنبه، 23 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری لبنان
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: ورزش گروهی سه‌شنبه‌ها
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و هتلداری
جلسات مشاغل کشور | بلاروس
 چهارشنبه، 24 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری ایتالیا
سخنرانی، گفتگوها | عربستان: سری شانزدهم (فیلم و ویدئو)
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: چالش چهارشنبه‌های سلامتی
مسابقات جهانی شطرنج 2021
جلسات مشاغل کشور | ایتالیا
پنجشنبه، 25 نوامبر 2021
روز ملی | پادشاهی بحرین
موسیقی | Late Nights @ Expo
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
 ورزش | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه، خانوادگی
مسابقات جهانی شطرنج 2021
 جمعه، 26 نوامبر 2021
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
ورزش | استرالیا: ورزش صبحگاهی پارک جمعه صبح نمایشگاه
مسابقات جهانی شطرنج 2021
نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی با تکنولوژی بالا
جلسات مشاغل کشور | بحرین
 شنبه، 27 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری لتونی
روز ملی | جمهوری سورینام
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | لتونی: اجرای موسیقی
 ورزش | استرالیا: دوچرخه‌سواری در امارات
ورزش | استرالیا: UAE Body- تغییرات بدنی، راه‌اندازی زنده برنامه در نمایشگاه
کنفرانس | لتونی: انجمن تجاری
 سخنرانی، گفتگوها| عربستان: مجموعه شعر
مسابقات جهانی شطرنج 2021
نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی با تکنولوژی بالا
هرروز
روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
هفته 9
28 نوامبر - 4 دسامبر 2021
 یکشنبه، 28 نوامبر 2021
روز ملی | ایالات‌متحده آمریکا
 ورزش | استرالیا: سری آموزش یکشنبه‌ها
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی با تکنولوژی بالا
 دوشنبه، 29 نوامبر 2021
روز ملی | جمهوری فدرال آلمان
ورزش | استرالیا: امارات متحده عربی به چالش مدرسه سلامت می‌پیوندد
ورزش | استرالیا: Movement Mondays
سه‌شنبه، 30 نوامبر 2021
 روز ملی | بلیز
روز ملی | جمهوری لیبریا
موسیقی | مجارستان: اسنسیا
رقص | اسپانیا: مانوئل لینان Manuel Linan "Convivencias"
مشارکت ورزشی | استرالیا: تورنمنت‌های نوبت گردشی چند ورزشی میان پاویونی
 ورزش | استرالیا: ورزش گروهی سه‌شنبه‌ها
جلسات مشاغل کشور | لیبریا
چهارشنبه، 1 دسامبر 2021
 روز ملی | جمهوری قزاقستان
موسیقی | قزاقستان: روز ملی قزاقستان
موسیقی | پرتغال: کانته آلنتژانو
موسیقی | مجارستان: اسنسیا
 کنفرانس | جمهوری چک: راهی برای آب
سخنرانی، گفتگوها| عربستان: سری شانزدهم (طراحی مد)
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و مواد بهداشتی
جلسات مشاغل کشور | قزاقستان
پنجشنبه، 2 دسامبر 2021
روزهای خاص | جشن طلایی امارات
روز ملی | امارات متحده عربی
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | پرتغال: کانته آلنتژانو
موسیقی | مجارستان: Barabás Lörinc Live
مشارکت ورزشی | استرالیا: راگبی 7s
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و مواد بهداشتی
جمعه، 3 دسامبر 2021
روز جهانی | روز جهانی افراد دارای معلولیت
روز ملی | ایالت مستقل ساموآ
روز ملی | جمهوری شیلی
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | مجارستان: Barabás Lörinc Live
موسیقی | مجارستان: کوارتت Barabás Lörinc
 جشنواره | فیلیپین: نمایش تنوع GMA
سخنرانی، گفتگوها | استرالیا: اجلاس طراحی جهانی
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
ورزش | استرالیا: مسابقات راگبی Staff Touch
ورزش | استرالیا: کارشناسان راه می‌روند و صحبت می‌کنند
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
روز جهانی معلولان | رویداد تخصصی
روز جهانی معلولان | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی معلولان | محفل جوانان
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و مواد بهداشتی
شنبه، 4 دسامبر 2021
روز ملی | فدراسیون روسیه
موسیقی | مجارستان: Barabás Lörinc Live
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: کریکت 7s
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
 رویداد جهانی | به دنبال 2071: جهان در صدمین سالگرد امارات متحده عربی
جلسات مشاغل کشور | روسیه
 هرروز
 روزهای خاص | جشن سالگرد طلایی امارات متحده عربی
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
ورزش | استرالیا: روزانه 45 دقیقه
کلاس‌های ورزشی تحول بدن
مسابقات جهانی شطرنج 2021
دسامبر 2021- هفته‌های 10 – 13
هفته 10- 5 - 11 دسامبر 2021
 یکشنبه، 5 دسامبر 2021
روز جهانی | روز جهانی داوطلب
روز ملی | پادشاهی تایلند
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
ورزش | استرالیا: لیگ ورزشی‌های عصرگاهی
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
روز جهانی داوطلب | رویداد تخصصی
روز جهانی داوطلب | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی داوطلب | محفل جوانان
 دوشنبه، 6 دسامبر 2021
روز ملی | جمهوری گابن
شب‌های جلست
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
 ورزش | استرالیا: لیگ ورزشی‌های عصرگاهی
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
 سه‌شنبه، 7 دسامبر 2021
روز ملی | جمهوری لهستان
روز ملی | جمهوری کاستاریکا
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
ورزش | استرالیا: لیگ ورزشی‌های عصرگاهی
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
کنفرانس جهانی اقتصاد خلاق 2021
 چهارشنبه، 8 دسامبر 2021
روز ملی | جمهوری فیجی
روز ملی | ازبکستان
سخنرانی، گفتگوها| عربستان: سری شانزدهم (معماری و طراحی)
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
ورزش | استرالیا: لیگ ورزشی‌های عصرگاهی
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
انجمن تجارت جهانی ASEAN | روز 1
کنفرانس جهانی اقتصاد خلاق 2021
جلسات مشاغل کشور | ازبکستان
 پنجشنبه، 9 دسامبر 2021
 روز ملی | جمهوری هندوراس
روز ملی | جمهوری پالائو
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | ایالات‌متحده:
تئاتر باله راکی کوهستان
ورزش | استرالیا: بازی‌های آموزشی و چالش‌هایی که شما را در برابر بزرگان استرالیایی آزمایش می‌کند
ورزش | استرالیا: لیگ ورزشی‌های عصرگاهی
ورزش | فرانسه: Shizen-Sport-Truck
انجمن تجارت جهانی ASEAN | روز دوم
کنفرانس جهانی اقتصاد خلاق 2021
 جمعه، 10 دسامبر 2021
روز جهانی | روز حقوق بشر
روز ملی | جمهوری عراق
روز ملی | جمهوری سان مارینو
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 رقص | ایالات‌متحده: تئاتر باله راکی کوهستان
تئاتر خیابانی | مجارستان: صنعتگران مجارستانی و هنرمندان سیرک (کریسمس)
ورزش | استرالیا: مسابقات بسکتبال کارکنان
 ورزش | استرالیا: کارشناسان راه می‌روند و صحبت می‌کنند
روز حقوق بشر | رویداد تخصصی
روز حقوق بشر | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز حقوق بشر | محفل جوانان
انجمن داستان‌نویسی ارزشمند
شنبه، 11 دسامبر 2021
 روز ملی | ژاپن
موسیقی | Late Nights @ Expo
 ورزش | استرالیا: رویداد آخر هفته‌های ورزشی استرالیایی BBQ
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
هرروز
 رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
 مسابقات جهانی شطرنج 2021
هفته 11- 12 - 18 دسامبر 2021
یکشنبه، 12 دسامبر 2021
روز جهانی | روز جهانی پوشش همگانی سلامت
روز ملی | جمهوری گینه استوایی
روز ملی | جمهوری نائورو
رقص | ایالات‌متحده: تئاتر- باله راکی کوهستان
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
 ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
مجلس جهان | علم همه‌چیز: مقابله علم در برابر اطلاعات نادرست در حوزه دیجیتال RewirED
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راهکارهای توسعه برای آموزش قوی‌تر سرمایه انسانی
 روز جهانی پوشش همگانی سلامت | رویداد تخصصی
روز جهانی پوشش همگانی سلامت | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی پوشش جهانی بهداشت | محفل جوانان
مسابقات جهانی شطرنج 2021
جلسات مشاغل کشور | گینه استوایی
 دوشنبه، 13 دسامبر 2021
روز افتخار | ASEAN
روز ملی | جمهوری آفریقای مرکزی
رقص | ایالات‌متحده: تانک و بنگاس Tank and the Bangas
سخنرانی، گفتگوها | مالزی: شبیه‌سازی آموزش جهانی در آینده
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزشی‌های عصرگاهی
سری رویدادهای زنده اکسپو| راه‌های نوآورانه برای آموزش مالی
آداب‌ورسوم محلی، مسئولیت جهانی | توقف شنیداری
برنامه‌های پاویون زنان | مجمع جهانی زنان: 132 میلیون دختر: مقابله با نابرابری‌های جنسیتی در دسترسی به آموزش RewirED
مسابقات جهانی شطرنج 2021
جلسات مشاغل کشور | جمهوری آفریقای مرکزی
 سه‌شنبه، 14 دسامبر 2021
روز ملی | جمهوری قرقیزستان
رقص | ایالات‌متحده: تانک و بنگاس Tank and the Bangas
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
 قصه‌گویی شایسته | آموزش و انتقال دانش
مجلس جهان | کمک به جوانان برای پیشرفت: بازاندیشی آموزش برای جهان در حال تغییر
شام وزیر
سری رویدادهای زنده اکسپو| کمک به مدارس در جهت تبدیل فرایند یادگیری به شکلی سرگرم‌کننده و معنی‌دار
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌های دانش و یادگیری
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راهکارهای توسعه برای آموزش قوی‌تر سرمایه انسانی
مسابقات جهانی شطرنج 2021
چهارشنبه، 15 دسامبر 2021
روز ملی | پادشاهی سوئد
رقص | ایالات‌متحده: تانک و بنگاس Tank and the Bangas
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
| SDG انتقال دانش و یادگیری به جهان (شاخص)
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راهکارهای توسعه برای آموزش قوی‌تر سرمایه انسانی
سری رویدادهای زنده اکسپو| چگونه به جوانان کمک کنیم راه خود را بیابند
مسابقات جهانی شطرنج 2021
پنجشنبه، 16 دسامبر 2021
روز ملی | جمهوری خلق بنگلادش
موسیقی | ضرب‌آهنگ قبیله‌ای
موسیقی | قزاقستان: روز استقلال
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
آفریقا در کانون توجه| کنفرانس جوانان
برنامه‌های پاویون زنان | نقش زنان دنیای اسلام در پیشگامی آموزش‌وپرورش
مجلس جهان | مسابقه برنده: وقتی دنیای آموزش و بازی با هم دیدار می‌کنند
آفریقا در کانون توجه | کنفرانس جوانان
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راهکارهای توسعه برای آموزش قوی‌تر سرمایه انسانی
سری رویدادهای زنده اکسپو| پر کردن شکاف بیکاری
سری رویدادهای زنده اکسپو| دانش همه‌جا هست
مسابقات جهانی شطرنج 2021
انجمن تبادل و توسعه کارآفرینان چینی-عرب
جلسات مشاغل کشور | بنگلادش
جمعه، 17 دسامبر 2021
روز ملی | پادشاهی بوتان
روز ملی | جمهوری مالی
موسیقی | ضرب‌آهنگ قبیله‌ای
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
سینما / فیلم | بوتان: لونانا: گاومیشی در کلاس درس
سخنرانی، گفتگوها| عربستان: مجموعه شعر
موسیقی | مالی: Nuit du Mali
موسیقی | اسپانیا: Aulos Quintet
موسیقی | مجارستان: ردپای بارتوک Bartók
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
ورزش | استرالیا: مسابقات والیبال پرسنلی
ورزش | استرالیا: کارشناسان راه می‌روند و صحبت می‌کنند
آفریقا در کانون توجه| کنفرانس جوانان
سری رویدادهای زنده اکسپو| چگونه یادگیری را به یک تجربه معنی‌دار تبدیل کنیم
انجمن تبادل و توسعه کارآفرینان چینی-عرب
جلسات مشاغل کشور | مالی
 شنبه، 18 دسامبر 2021
 روز جهانی | روز جهانی زبان عربی
روز ملی | جمهوری نیجر
روز ملی | بوسنی و هرزگوین
سرگرمی | رویداد قهرمان، روز زبان عربی
موسیقی | ضرب‌آهنگ قبیله‌ای
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
تئاتر | سریلانکا: نمایش مد
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
فرهنگ‌ها در گفتگو | یادگیری در زندگی: بازی به‌عنوان آموزش
روز جهانی زبان عربی | رویداد تخصصی
روز جهانی زبان عربی | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی زبان عربی | محفل جوانان
جلسات مشاغل کشور | بوتان
جلسات مشاغل کشور | نیجر
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 12-19 - 25 دسامبر 2021
 یکشنبه، 19 دسامبر 2021
روز ملی | ایالت قطر
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
اجلاس زبان عربی
نمایشگاه بین‌المللی سبک زندگی و لوازم جانبی مد
جشنواره البوردا
دوشنبه، 20 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
روز جهانی | روز جهانی همبستگی انسانی
روز افتخار | اتحادیه کشورهای عربی
سخنرانی، گفتگوها | استرالیا: روز جهانی همبستگی: ورزش برای SDG
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
روز جهانی همبستگی انسانی | رویداد تخصصی
روز جهانی همبستگی انسانی | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی همبستگی انسانی | محفل جوانان
اجلاس زبان عربی
نمایشگاه بین‌المللی سبک زندگی و لوازم جانبی مد
جشنواره البوردا
 سه‌شنبه، 21 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
روز ملی | جمهوری توگو
روز ملی | جزایر سلیمان
 مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
 ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
جشنواره البوردا
چهارشنبه، 22 دسامبر 2021
 روزهای خاص | کریسمس
روز ملی | جمهوری تاجیکستان
موسیقی | اسرائیل: ارکستر اورشلیم شرقی و غربی
 سخنرانی، گفتگوها | عربستان: سری شانزدهم (هنرهای تجسمی)
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
 پنجشنبه، 23 دسامبر 2021
 روزهای خاص | کریسمس
روز ملی | جمهوری دموکراتیک کنگو
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | اسرائیل: ارکستر اورشلیم شرقی و غربی
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
جلسات مشاغل کشور | شورای تجارت دانمارک
جمعه، 24 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
سرگرمی کودکان | سریلانکا: کتاب‌خوانی زیر ستاره‌ها
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
ورزش | استرالیا: مسابقات تنیس پرسنل
ورزش | استرالیا: کارشناسان راه می‌روند و صحبت می‌کنند
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات سخت‌افزار و سخت‌افزار
نمایشگاه هنرهای خلاق فرهنگ چین
شنبه، 25 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | اسپانیا: Piacere dei Traversi
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک‌ها MyButterfly
 نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات سخت‌افزار و سخت‌افزار
نمایشگاه هنرهای خلاق فرهنگ چین
هفته 13-26 دسامبر 2021 - 1 ژانویه 2022
 یکشنبه، 26 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
روز ملی | پادشاهی مراکش
رقص | مراکش: نمایش ملی Karakize غول‌پیکر
 موسیقی | اسپانیا: Piacere dei Traversi
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات سخت‌افزار و سخت‌افزار
نمایشگاه هنرهای خلاق فرهنگ چین
دوشنبه، 27 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
 ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
 نمایشگاه هنرهای خلاق فرهنگ چین
جلسات مشاغل کشور | مراکش
سه‌شنبه، 28 دسامبر 2021
روزهای خاص | کریسمس
روز ملی | جمهوری کیریباتی
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
 ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
 چهارشنبه، 29 دسامبر 2021
روز ملی | گرجستان
کنفرانس | روسیه: کنفرانس ورزشی
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
 نمایشگاه بین‌المللی چای، سرامیک و جواهرات
پنجشنبه، 30 دسامبر 2021
 روز ملی | جمهوری سوسیالیستی ویتنام
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | عربستان: نمایش واریته سعودی
کنفرانس | روسیه: کنفرانس ورزشی
ورزش | استرالیا: ورز‌ش‌های استرالیایی در اردوی تعطیلات مدارس فعال
ورزش | استرالیا: لیگ ورزش‌های عصرگاهی
نمایشگاه بین‌المللی چای، سرامیک و جواهرات
نمایشگاه بین‌المللی نوآوری
جلسات مشاغل کشور | ویتنام
جمعه، 31 دسامبر 2021
موسیقی | شب سال نو در اکسپو
موسیقی | مراکش: Maroctronic:
پروژه‌های هنری مهدی نسولی ehdi Nassouli & Mr ID
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | مراکش: مراکش الکتروویو Moroccan Electro Wave
تئاتر | نمایش خانوادگی عربستان
ورزش | استرالیا: مسابقات فوتبال پرسنلی
ورزش | استرالیا: کارشناسان راه می‌روند و صحبت می‌کنند
نمایشگاه بین‌المللی چای، سرامیک و جواهرات
نمایشگاه بین‌المللی نوآوری
 شنبه، 1 ژانویه 2022
 روز ملی | جمهوری یمن
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | یمن: جشن روز ملی یمن
موسیقی | مجارستان: گروه Swing 2022
ورزش | استرالیا: چالش 1 نمایشگاه بین‌المللی نوآوری
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
ژانویه 2022- هفته‌های 14 - 17
هفته 14-2 - 8 ژانویه 2022
 شنبه، 1 ژانویه 2022
روز ملی | یمن
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 یکشنبه، 2 ژانویه 2022
روز ملی | نپال
موسیقی | مجارستان: گروه Swing 2022
موسیقی | ایالات‌متحده: مایا آزوسنا Maya Azucena
سرگرمی کودکان | ایران: قصه‌گویی و نمایش عروسکی
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
نمایشگاه بین‌المللی نوآوری
 دوشنبه، 3 ژانویه 2022
روز ملی | سریلانکا
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
 مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
پکن: نمایشگاه بین‌المللی فناوری پیشرفته و محصولات الکترونیکی
نمایشگاه بین‌المللی هنر و آثار هنری
 سه‌شنبه، 4 ژانویه 2022
روز ملی | تونس
موسیقی | مجارستان: Loop Doctors
موسیقی | ایالات‌متحده: مایا آزوسنا Maya Azucena
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
پکن: نمایشگاه بین‌المللی فناوری و محصولات الکترونیکی پیشرفته
نمایشگاه بین‌المللی هنر و آثار هنری
 چهارشنبه، 5 ژانویه 2022
روز ملی | سودان
موسیقی | مجارستان: Loop Doctors
کنفرانس | روسیه: هنر روسی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
نمایشگاه بین‌المللی هنر و آثار هنری
کنفرانس هنری
پنجشنبه، 6 ژانویه 2022
روز ملی | تووالو
موسیقی | Late Nights @ Expo
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
نمایشگاه سرامیک چین و میراث فرهنگی ناملموس
 جمعه، 7 ژانویه 2022
روز ملی | عربستان سعودی
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
سخنرانی، گفتگوها | عربستان: مجموعه شعر
کنفرانس | روسیه: سفر به روسیه
مشارکت ورزشی | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه خانوادگی
نمایشگاه سرامیک چین و میراث فرهنگی ناملموس
کنفرانس سفر
 شنبه، 8 ژانویه 2022
روز ملی | مالزی
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | اسپانیا: ژسوس روبیو گران بولرو» esús Rubio “Gran Bolero”
رقص | مراکش: آخر هفته رویداد محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: چالش 2 سوخت‌گیری
کنفرانس | روسیه: سفر به روسیه
 نمایشگاه سرامیک چین و میراث فرهنگی ناملموس
کنفرانس سفر
خلاصه کسب‌وکار کشور | مالزی
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 15-9 - 15 ژانویه 2022
 یکشنبه، 9 ژانویه 2022
 روز ملی | اسرائيل
جشنواره | مالزی: روز مالزی
رقص | اسپانیا: ژسوس روبیو گران بولرو"Jesús Rubio“Gran Bolero”
کنفرانس | اتحادیه اروپا: استراتژی بلاک چین اروپایی و جهانی
 مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک MyButterfly
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
اجلاس جهانی نسل آینده | چگونه در زمان‌های متفاوت ارتباط برقرار کنیم.
| SDG بستن شکاف دیجیتالی (شاخص)
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | بررسی آینده سفر و ارتباطات
محمد بن راشد آل مکتوم ورزش‌های خلاقانه
دوشنبه، 10 ژانویه 2022
روز ملی | چین
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
برنامه‌های پاویون زنان | رویداد جهانی زنان: آسیب‌پذیری زنان در تحرک
 کنفرانس رهبری Nestle MENA
سه‌شنبه، 11 ژانویه 2022
روز ملی | موریتانی
روز ملی | چاد
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
 قصه‌گویی شایسته | داستان‌های داوطلبانه همدلانه از خارج از کشور
مجلس جهان | دوقلوهای دیجیتالی و واقعیت‌های جدید: زندگی و پیشرفت با واقعیت‌های جدید
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌های سفر و ارتباطات
حفاظت برای امید | مرزهای جدید در گردشگری
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | بررسی آینده سفر و ارتباطات
کنفرانس رهبری نستله MENA 2021
چهارشنبه، 12 ژانویه 2022
روز ملی | گینه بیسائو
شب‌های جلست
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
کنفرانس | مالدیو: سرمایه‌گذاری در مالدیو: گردشگری پایدار، سفر و ارتباطات
 دایره کامل | | عصر اختلال: چگونه فناوری‌های نوآورانه در حال شکل دادن به زندگی عادی جدید ما است
شام وزیر
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | بررسی آینده سفر و ارتباطات
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
خلاصه کسب‌وکار کشورها | گینه بیسائو
هفته سرمایه‌گذاری در مالدیو: سفر گردشگری پایدار و ارتباطات چشم‌انداز 2071
نمایشگاه برندهای برتر چین
پنجشنبه، 13 ژانویه 2022
روز ملی | باربادوس
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | ارکستر فردوس
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
کنفرانس | روسیه: جشنواره زنان
کنفرانس | نروژ: صنعت دریایی نوردیک در حال گذار
برنامه‌های پاویون زنان | زنان در اسلام / عربستان وصل کننده جهان
رویداد جهانی | Off the Beaten Path: سفر در قرن 21
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | بررسی آینده سفر و ارتباطات
خلاصه کسب‌وکار کشورها | باربادوس
نمایشگاه برندهای برتر چین
انجمن زنان تبادل و توسعه بازآفرینی کارآفرینان چینی-عرب
جمعه، 14 ژانویه 2022
روز ملی | کشور پرتغال
موسیقی | Late Nights @ Expo
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
کنفرانس | روسیه: جشنواره زنان
مشارکت ورزشی | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه خانوادگی
نمایشگاه برندهای برتر چین
انجمن تبادل و توسعه توان‌بخشی کارآفرینان چینی-عربی
 شنبه، 15 ژانویه 2022
روز ملی | جیبوتی
روز ملی | گرانادا
موسیقی | مجارستان: Cimbaliband
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: بازیابی چالش 3
گفتگوی فرهنگ | آیا روبات‌ها می‌توانند رؤیاهای زیبا بیافرینند؟
خلاصه کسب‌وکار کشور | گرانادا
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگی واقعاً آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 16 - 16-22 ژانویه 2022
 یکشنبه، 16 ژانویه 2022
روز ملی | کره جنوبی
موسیقی | مجارستان: Cimbaliband
کنفرانس | مصر: عوارض ترانزیت کانال سوئز 2022
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
مجلس جهان | قدرت تغییر جهان: سوخت‌رسانی به جهان پایدار تا سال 2030
| SDG اهداف جهانی برای همه (شاخص)
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های توجه به سوی اهداف جهانی
 دوشنبه، 17 ژانویه 2022
روز ملی | سائو تومه و پرنسیپ São Tomé and Príncipe
روز ملی | باهاما نشید الوصل
کنفرانس | بلژیک: G-STIC دبی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
برنامه‌های پاویون زنان | رویداد جهانی زنان: آینده‌ای بهتر برای همه: هیچ‌کس را پشت سر نگذارید
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های توجه به اهداف جهانی
سری رویدادهای زنده اکسپو | خنک نگه‌داشتن آن تا آخرین قدم
خلاصه کسب‌وکار کشورها | باهاما
سه‌شنبه، 18 ژانویه 2022
روز ملی | نیکاراگوئه
رقص | اسپانیا: ادواردو گوئررو فارو» Eduardo Guerrero “Faro”
کنفرانس | بلژیک: G-STIC دبی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
رویداد جهانی | گسترش انقلاب به هرجا: چهارمین انقلاب صنعتی برای همه
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌ها در اهداف جهانی
| SDG یک دهه تحویل: پیشرفت رانندگی در دستور کار 2030
شام وزیر
 بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های توجه به اهداف جهانی
سری رویدادهای زنده اکسپو | نوآوری و مراقبت از سلامت زنان
خلاصه کسب‌وکار کشور | نیکاراگوئه
نمایشگاه بین‌المللی صنعت زیبایی
چهارشنبه، 19 ژانویه 2022
روز ملی | مالت
رقص | اسپانیا: ادواردو گررو فارو» Eduardo Guerrero “Faro
کنفرانس | بلژیک: G-STIC دبی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
بازبینی جهان‌بینی | اهداف جهانی خود را چقدر می‌شناسید؟
| SDG دستور کار بومی‌سازی 2030: رویکردهای توسعه جامعه از پایین به بالا
رسیدن به آخرین کیلومتر | داده‌ها و تأمین مالی اهداف
حفاظت برای امید | جنبش جهانی برای حفاظت از منابع طبیعی
 دایره کامل | اجلاس آب-غذا-انرژی
سری رویدادهای زنده اکسپو | کمک به پیشرفت زنان
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
خلاصه کسب‌وکار کشور | مالت
نمایشگاه بین‌المللی صنعت زیبایی
نمایشگاه بین‌المللی تمبر امارات
 پنجشنبه، 20 ژانویه 2022
روز ملی | زامبیا
موسیقی | City Beats
رقص | اسپانیا: گالا فلامنکا Gala Flamenca
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
برنامه‌های پاویون زنان | زن در اسلام / تمرین پایداری عربستان در طول تاریخ
 رویداد جهانی | قهرمانان روزمره: هدایت هزینه در راستای اهداف جهانی
| SDG مجمع بهترین روش برنامه‌ریزی جهانی
دایره کامل | اجلاس آب-غذا-انرژی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های توجه به اهداف جهانی
 سری رویدادهای زنده اکسپو | توانمندسازی (و خلاقیت) حلال مشکلات
سری رویدادهای زنده اکسپو | تضمین شأن کار
خلاصه کسب‌وکار کشور | زامبیا
نمایشگاه بین‌المللی صنعت زیبایی
نمایشگاه بین‌المللی تمبر امارات
ایجاد انجمن فرهنگی چین
جمعه، 21 ژانویه 2022
 روز ملی | پرو
موسیقی | City Beats
رقص | مجارستان: شرکت رقص معاصر Szeged
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | مراکش: بلوز صحرایی مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه خانوادگی
قصه‌گویی شایسته | نگاهی دقیق به نحوه پاسخگویی جوامع به SDG ها
 سری رویدادهای زنده اکسپو | گردشگری به شیوه‌ای کارآمد برای همه
سری رویدادهای زنده اکسپو | کمک‌های خیریه را آسان و قابل‌اعتماد کنید
| SDG مجمع بهترین روش برنامه‌ریزی جهانی
نمایشگاه بین‌المللی تمبر امارات
شنبه، 22 ژانویه 2022
روز ملی | سنگاپور
موسیقی | City Beats
رقص | اسپانیا: ماریا مورنو María Moreno می رقصم»
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | مجارستان: György Ferenczi and the Rackajam X István Pál "Szalonna" and his Band
مشارکت ورزشی | استرالیا: چالش چهارم نگرش
گفتگوی فرهنگی | انجام مأموریت
نمایشگاه بین‌المللی تمبر امارات
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 17-23 - 29 ژانویه 2022
یکشنبه، 23 ژانویه 2022
روز ملی | لوکزامبورگ نشید الوصل
 مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
نمایشگاه بین‌المللی تمبر امارات
دوشنبه، 24 ژانویه 2022
 روز جهانی | روز جهانی آموزش
روز ملی | کامبوج
رقص | مجارستان: انجمن ملی میراث عامیانه کودکان و جوانان "Heritagerökség" (میراث)
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
روز جهانی آموزش | رویداد تخصصی
روز جهانی آموزش | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی آموزش | محفل جوانان
 اجلاس جهانی | مدرسه‌ای برای فرزندان من: یادداشت‌هایی از معلمان و والدین فردا
خلاصه کسب‌وکار کشور | کامبوج
مجمع جهانی محیط‌زیست دبی 2022
سه‌شنبه، 25 ژانویه 2022
روز ملی | السالوادور
روز ملی | بادن-وورتمبرگ
رقص | مجارستان: انجمن ملی میراث عامیانه کودکان و جوانان "Heritagerökség" (میراث)
 کنفرانس | روسیه: اجلاس بازرگانی عربی روسیه
کارگاه | ایران: اجرای خوشنویسی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
مجمع جهانی محیط‌زیست دبی 2022
 چهارشنبه، 26 ژانویه 2022
 روز ملی | هند
کنفرانس | روسیه: اجلاس بازرگانی عربی روسیه
 کارگاه | ایران: اجرای خوشنویسی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
 مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
خلاصه کسب‌وکار کشور | هند
 پنجشنبه، 27 ژانویه 2022
روز ملی | اسلواکی
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | عربستان: نمایش واریته سعودی
کارگاه | ایران: اجرای خوشنویسی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
| SDG تجلیل از قهرمانان گمنام (گل سرسبد)
 بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | برجسته‌سازی تحولات سلامت و تندرستی
سری رویدادهای زنده اکسپو | شکستن موانع از طریق داروهای دیجیتال
خلاصه کسب‌وکار کشور | اسلواکی
 جمعه، 28 ژانویه 2022
 روز ملی | آندورا
روز ملی | کانادا
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
تئاتر خیابانی | نیوزلند: هنر خیابانی زنده
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
 مشارکت ورزشی | استرالیا: بعدازظهرهای چند ورزشی جامعه خانوادگی
مشارکت ورزشی | کرواسی: قهرمانی الهام‌بخش کرواسی
برنامه‌های پاویون زنان | زنان در اسلام / Arabia Charting دوره سلامت و تندرستی در تاریخ
سری رویدادهای زنده اکسپو | فناوریهای دگرگون‌کننده مراقبت‌های بهداشتی
خلاصه کسب‌وکار کشور | آندورا
خلاصه کسب‌وکار کشور | کانادا
 شنبه، 29 ژانویه 2022
 روز ملی | استرالیا
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | ایالات‌متحده: کمپانی E
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | مجارستان: Csik Band
 موسیقی | اسپانیا: ادواردو پانیاگوآ duardo Paniagua باغ آل اندلس. موسیقی عرب اندلس»
تئاتر خیابانی | نیوزلند: هنر زنده خیابانی
مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک‌ها MyButterfly
مشارکت ورزشی | استرالیا: چالش ارکان سلامتی - اعلام برنده
گفتگوی فرهنگی | کاهش سرعت به‌عنوان پادزهر
خلاصه کسب‌وکار کشور | استرالیا
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
فوریه 2022 -هفته‌های 18 – 21
هفته 18-30 ژانویه
 5 فوریه 2022
روز ملی | ارمنستان
رقص | ایالات‌متحده: Company E
موسیقی | مجارستان: Csik Band
موسیقی | نیوزلند: Sounds of Aotearoa: Sol3 Mio
تئاتر خیابانی | نیوزلند: هنر زنده خیابانی
 مشارکت ورزشی | استرالیا: کارگاه‌های آموزشی مدرسه Pots of Gold
مشارکت ورزشی | استرالیا: تجربه تقویت کسب‌وکار
اجلاس جهانی | دنیای سالم، افراد سالم: طراحی فضاهایی که سیاره ما را التیام می‌بخشد
رویداد جهانی نسل آینده | یک مکان خوب برای کار: ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | برجسته‌سازی تحولات سلامت و تندرستی
 روز ملی | نیوزلند
رقص / اجرا | نیوزلند: خانواده سلطنتی
رقص | ایالات‌متحده: Company E
موسیقی | نیوزلند: Sounds of Aotearoa: Six60
موسیقی | نیوزلند: Ngati Ranana

سه‌شنبه، 1 فوریه 2022
روز ملی | رواندا
موسیقی | نیوزلند: Sounds of Aotearoa: Sol3 Mio
موسیقی | اسپانیا: Accademia del Piacere کشف مجدد اسپانیا»
موسیقی | نیوزلند: نگاتی رانانا
رقص / اجرا |
نیوزلند: خانواده سلطنتی
تئاتر خیابانی | نیوزلند: هنر خیابانی زنده
مشارکت ورزشی | استرالیا: عملکرد بالا، علوم ورزشی و نمایشگاه فناوری ورزشی
برنامه‌های پاویون زنان | اجلاس جهانی زنان: درمانی برای نابرابری- رفع نیازهای مراقبت‌های بهداشتی برای همه
مشارکت ورزشی | استرالیا: عملکرد بالا، علوم ورزشی و نمایشگاه فناوری ورزشی
مشارکت ورزشی | استرالیا: عصرهای ورزشی
کنفرانس | کنیا: انجمن تجارت مشروبات الکلی
قصه‌گویی شایسته | داستان‌هایی از خط مقدم
دایره کامل | | موج بعدی: پیشگیری و آمادگی برای غلبه بر بیماری‌های همه‌گیر در آینده
سری رویدادهای زنده اکسپو | راهی ساده برای نجات زندگی
خلاصه کسب‌وکار کشور | نیوزلند
رویداد جهانی | به‌سرعت زندگی: نوآوری‌های پزشکی سریع‌تر و ایمن‌تر
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌هایی برای سلامتی و تندرستی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | برجسته‌سازی تحولات سلامت و تندرستی
سری رویدادهای زنده اکسپو | دسترسی به درمان در همه‌جا
خلاصه کسب‌وکار کشور | رواندا
 روز ملی | اسپانیا
رقص | اسپانیا: باله ملی اسپانیا
رقص / اجرا | نیوزلند: خانواده سلطنتی
موسیقی | نیوزلند: Ngati Ranana
کنفرانس | مجارستان: کنفرانس سلامت الکترونیکی
پایداری در اکسپو | ابتکارات و نوآوری‌های تغییردهنده سلامت و تندرستی انسان
دیپلماسی بهداشت جهانی: ابزاری برای همکاری بین‌المللی
شام وزیر
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | برجسته‌سازی تحولات سلامت و تندرستی
سری رویدادهای زنده اکسپو| فرصتی برای شنیده شدن صدای همه
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
کنفرانس سلامت الکترونیکی
نمایشگاه بین‌المللی نوآوری
پنجشنبه، 3 فوریه 2022
روز ملی | Cabo Verde 
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | ارکستر فردوس
آفریقا در کانون توجه | ارزیابی و ایجاد سلامت مقاومتی در آفریقا با CDC
جمعه، 4 فوریه 2022
روز ملی | آنگولا
موسیقی | فیلیپین: کنسرت TFC Kapamilya
 موسیقی | مجارستان: Infusion Trio: The Looper Band
موسیقی | اسپانیا: خوزه ماریا گالاردو دل ری Jose María Gallardo del Rey دنیای عرب با گیتار اسپانیایی»
 رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: ورزش‌های صبح گاهی خانوادگی
شنبه، 5 فوریه 2022
 روز ملی | بلژیک
موسیقی | Late Nights @ Expo
 موسیقی | مجارستان: Infusion Trio: The Looper Band
 مشارکت ورزشی | استرالیا: مسابقات ورزشی پاویلیون‌های
خلاصه کسب‌وکار کشور | بلژیک
 رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 19-6-12 فوریه 2022
یکشنبه، 6 فوریه 2022
روز ملی | مونته نگرو
نشید الوصل
موسیقی | اسپانیا: Carmen Paris و Nabyla Maan: “Dos Medinas Blancas”
 ورزش و تناسب‌اندام | نیجریه: Naija Trio
دوشنبه، 7 فوریه 2022
موسیقی | اسپانیا: Carmen Paris و Nabyla Maan: “Dos Medinas Blancas”
 ورزش و تناسب‌اندام | نیجریه: Naija Trio
 روز ملی | موزامبیک
روز ملی | ایران
سه‌شنبه، 8 فوریه 2022
روز ملی | اسلوونی
 مشارکت ورزشی | استرالیا: عصرهای ورزشی
خلاصه کسب‌وکار کشور | اسلوونی
چهارشنبه، 9 فوریه 2022
روز ملی | بلغارستان
شب‌های جلست
موسیقی | بلغارستان: اینجا بلغارستان است
سخنرانی، گفتگوها | اورآل یونسکو برای زنان در علم
پنجشنبه، 10 فوریه 2022
روز ملی | انگلستان
رویداد جهانی | شیمی شادی: سلامت روان و علم شادی
خلاصه کسب‌وکار کشور | بلغارستان
جمعه، 11 فوریه 2022
روز جهانی | روز جهانی زنان و دختران در علم
روز ملی | فیلیپین
موسیقی | Late Nights @ Expo
جشنواره | فیلیپین: جشن روز ملی فیلیپین
موسیقی | مجارستان: Bence Pálházi and His Friends
 رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
مشارکت ورزشی | استرالیا: ورزش‌های صبحگاهی خانوادگی
کنفرانس | گینه: انجمن سرمایه‌گذاری گینه در نمایشگاه 2020 دبی
 روز جهانی زنان و دختران در علم | رویداد تخصصی
روز جهانی زنان و دختران در دنیای علم | گل سرسبد رویدادهای مردمی
محفل جوانان در روز جهانی زنان و دختران در علم
رویداد جهانی | پیشرفت تنوع در دنیای فناوری
خلاصه کسب‌وکار کشور | فیلیپین
شنبه، 12 فوریه 2022
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | مجارستان: Bence Pálházi and His Friends
مشارکت ورزشی | استرالیا: مسابقات ورزشی پاویلیون‌های
مشارکت ورزشی | نیجریه: مسابقه میراث پنج نفرِ نیجریه
کنفرانس | گینه: انجمن سرمایه‌گذاری گینه در نمایشگاه 2020 دبی
 رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
خلاصه کسب‌وکار کشور | اندونزی
اجلاس جهانی خرده‌فروشی جدید + MCN
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 20-13 - 19 فوریه 2022
یکشنبه، 13 فوریه 2022
 روز ملی | گینه
 موسیقی | گینه: Wontanara تور فرهنگی ترکیبی گینه
انجمن سرمایه‌گذاری گینه در نمایشگاه 2020 دبی
 خلاصه کسب‌وکار کشور | گینه
اجلاس جهانی خرده‌فروشی جدید + اجلاس MCN
دوشنبه، 14 فوریه 2022
روزهای خاص | روز ولنتاین
روز ملی | کوبا
 کارگاه | کنیا: انجمن تجاری گل کنیا
خلاصه کسب‌وکار کشور | گینه
اجلاس جهانی خرده‌فروشی جدید + اجلاس MCN
سه‌شنبه، 15 فوریه 2022
روز ملی | صربستان
موسیقی | اسپانیا: Lina Tur & Alba Ventura
کارگاه | کنیا: انجمن تجاری گل کنیا
مشارکت ورزشی | استرالیا: عصرهای ورزشی
رویداد جهانی | سازندگان-فضاها: زمین‌های بازی قرن 21: ایجاد کارآفرینی و نوآوری جدید
رویکردها
خلاصه کسب‌وکار کشور | صربستان
اجلاس جهانی خرده‌فروشی جدید + اجلاس MCN

 چهارشنبه، 16 فوریه 2022
روز ملی | کنیا
رقص | کنیا: سیرک آفریقایی و رقص Extravaganza توسط Sarakasi Allstars
کنفرانس | نروژ: توسعه صنعت پایدار غذاهای دریایی
خلاصه کسب‌وکار کشور | کنیا
اجلاس جهانی خرده‌فروشی جدید + اجلاس MCN
 پنجشنبه، 17 فوریه 2022
روز ملی | دانمارک
روز ملی | کوزوو
موسیقی | ضرب‌آهنگ صحرا
تئاتر خیابانی | اسپانیا: مولیر Mulïer
موسیقی | مجارستان: Radics Ferenc and His Band
کنفرانس | روسیه: روسیه اگروفود
رویداد جهانی | مزارع آینده: تغذیه سیاره از طریق فناوری
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های آشکار برای آینده غذا، کشاورزی و معیشت
سری رویدادهای زنده اکسپو| حل چالش جریان نقدی برای کشاورزان خرده‌پا
خلاصه کسب‌وکار کشور | کوزوو
اجلاس جهانی خرده‌فروشی جدید + اجلاس MCN
کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری زیمبابوه

جمعه، 18 فوریه 2022
روز ملی | جامائیکا
موسیقی | ضربان آهنگ صحرا
تئاتر خیابانی | اسپانیا: مولیر
موسیقی | مجارستان: Radics Ferenc and His Band
موسیقی | میانمار: چنگ میانمار
مشارکت ورزشی | استرالیا: صبح ورزش‌های خانوادگی
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
سری رویدادهای زنده اکسپو | هر محصول داستانی دارد. (چرا مردم باید این داستان‌ها را بدانند)

شنبه، 19 فوریه 2022
روز ملی | سودان جنوبی
موسیقی | ضربان آهنگ صحرا
تئاتر خیابانی | اسپانیا: مولیر
موسیقی | مجارستان: Radics Ferenc and His Band
مشارکت ورزشی | استرالیا: مسابقات ورزشی پاویلیون‌های
کنفرانس | بلغارستان: فناوری‌های کشاورزی
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
پایداری در اکسپو | برداشت‌ها از منابع طبیعی: رشد پایدار برای یک جهان در حال رشد
 گفتگوهای فرهنگی | عناصر کلیدی
سری رویدادهای زنده اکسپو: نوآوری‌هایی برای کاهش ضایعات مواد غذایی
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
خلاصه کسب‌وکار کشور | سودان جنوبی
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
 هفته 21-20 - 26 فوریه 2022
یکشنبه، 20 فوریه 2022
 روز ملی | میانمار
اجلاس جهانی نسل آینده | شما همان چیزی هستید که می‌خورید: نقش غذا در زندگی ما
رویداد جهانی | ارزش غذا: تجدیدنظر در چرخه ضایعات مواد غذایی
SDG | غذای خوب برای همه (شاخص)
سری رویدادهای زنده اکسپو| ارائه اطلاعات مناسب به کشاورزان و تولیدکنندگان
سری رویدادهای زنده اکسپو | ساده‌سازی زنجیره‌های تأمین کشاورزی (چگونه فناوری می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند)
برنامه‌های پاویون زنان | زنان عرب پیشرو در امنیت غذایی، تغذیه و کشاورزی
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های آشکار برای آینده غذا، کشاورزی و معیشت
دوشنبه، 21 فوریه 2022
 روز ملی | اروگوئه
سخنرانی‌ها، گفتگوها | عربستان: مجموعه شعر
برنامه‌های پاویون زنان | اجلاس جهان زنان: از کشاورز تا ریاست: توسعه بخش کشاورزی با برابری جنسیتی
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌های غذایی، کشاورزی و معیشتی
آفریقا در کانون توجه | توجه به سواحل: راه‌حل‌های مقابله با شرایط آب‌وهوایی به‌منظور امنیت غذایی بیشتر
سری رویدادهای زنده اکسپو | عبور از مرزهای کشاورزی

سه‌شنبه، 22 فوریه 2022
روز ملی | سنت لوسیا
روز ملی | مقدونیه شمالی
مشارکت ورزشی | استرالیا: دوچرخه‌سواری نمایشی
قصه‌گویی شایسته | فراتر از غذا، کشاورزی و معیشت
رویداد جهانی | غذا برای اندیشه: چگونه در آینده غذا بخوریم؟
آفریقا در کانون توجه | توجه به سواحل: راه‌حل‌های مقابله با شرایط آب‌وهوایی به‌منظور امنیت غذایی بیشتر
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های آشکار برای آینده غذا، کشاورزی و معیشت
خلاصه کسب‌وکار کشور | سنت لوسیا
خلاصه کسب‌وکار کشور | مقدونیه شمالی

چهارشنبه، 23 فوریه 2022

روز ملی | نروژ
کنفرانس | نروژ: انجمن‌های تجاری اقیانوس نروژ
 رسیدن به آخرین کیلومتر | رقابت نوآوری در جهت رساندن گرسنگی به صفر
شام وزیر
 بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های آشکار برای آینده غذا، کشاورزی و معیشت
خلاصه کسب‌وکار کشور | نروژ

پنجشنبه، 24 فوریه 2022
روز ملی | قبرس
روز ملی | ماداگاسکار
موسیقی | شب‌های دیر @ Expo
کنفرانس | مالدیو: سرمایه‌گذاری در مالدیو: گردشگری پایدار- ماهیگیری، کشاورزی و غذا
موسیقی | عربستان: نمایش واریته سعودی
| SDG مزرعه‌داران کوچک: بررسی نقش زنان در کشاورزی و کارآفرینی
خلاصه کسب‌وکار کشور | قبرس
 جمعه، 25 فوریه 2022
روز ملی | کویت
موسیقی | شب‌های دیر @ Expo
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
کارگاه | São Tomé and Príncipe: قهوه بیولوژیکی
کارگاه | São Tomé and Príncipe: کارگاه فلفل و وانیل
موسیقی | مجارستان: Kováts Gergö Quartet
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: صبح ورزش‌های خانوادگی

شنبه، 26 فوریه 2022
روز ملی | تانزانیا
موسیقی | مجارستان: Kováts Gergö Quartet
 کنفرانس | کنیا: انجمن تجاری میوه و سبزیجات
مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک‌ها MyButterfly
 رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
مارس 2022-هفته‌های 22-26
هفته 22-27 فوریه-5 مارس 2022
 یکشنبه، 27 فوریه 2022
نشید الوصل
دوشنبه، 28 فوریه 2022
روز ملی | بنین
روز ملی | پاپوآ گینه نو
سه‌شنبه، 1 مارس 2022
روز ملی | رومانی
موسیقی | اسرائیل: ارکستر اورشلیم شرق و غرب
 کنفرانس | روسیه می‌آفریند
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه
چهارشنبه، 2 مارس 2022
روز ملی | اتیوپی
کنفرانس | روسیه: روسیه می‌آفریند
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
خلاصه کسب‌وکار کشور | اتیوپی

 پنجشنبه، 3 مارس 2022
روز جهانی | روز جهانی حیات‌وحش
روز ملی | مولداوی
روز ملی | بورکینافاسو
موسیقی | Late Nights @ Expo
مراسم پایانی
مشارکت ورزشی | استرالیا: شب خانم‌ها
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه
 روز جهانی حیات‌وحش | رویداد تخصصی
روز جهانی حیات‌وحش | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی حیات‌وحش | محفل جوانان
خلاصه کسب‌وکار کشور | مولداوی
 جمعه، 4 مارس 2022
روز ملی | پاراگوئه
رقص | اسپانیا: دانیل لیگوریو Daniel Ligorio موسیقی از اسپانیا»
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلینیک ورزشی دختران
شنبه، 5 مارس 2022
روز ملی | جمهوری دومینیکن
موسیقی | Late Nights @ Expo
 مشارکت ورزشی | استرالیا: فدراسیون فوتبال استرالیا: رشد ورزش زنان
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 23-6 - 12 مارس 2022
 یکشنبه، 6 مارس 2022
روز ملی | کرواسی
موسیقی | کرواسی: روز ملی
موسیقی | کرواسی: استاروینسکو Starovinsko
موسیقی | کرواسی: A Cappella
موسیقی | کرواسی: اجرای El. Harmonica
موسیقی | کرواسی: Ojkanje
موسیقی | کرواسی: Istrian Scale
موسیقی | کرواسی: اجرای Glass Bottles
 موسیقی | کرواسی: Dude Five Voiced
موسیقی | کرواسی: اجراهای مشهور جهانی
موسیقی | کرواسی: اجرای: Electro-Ethno
رقص | کرواسی: Bell Ringers
رقص | کرواسی: اجرای فوتبال فری استایل
رقص | کرواسی: اجرای رقص شهری
رقص | کرواسی: Etno Singing- Men’s Klapa
تئاتر خیابانی | کرواسی: اجرای Graffiter
مشارکت ورزشی | استرالیا: فدراسیون فوتبال استرالیا: رشد ورزش زنان
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
خلاصه کسب‌وکار کشور | کرواسی

 دوشنبه، 7 مارس 2022
روز ملی | سومالی
رقص | کرواسی: Bell Ringers
رقص | کرواسی: اجرای فوتبال فری استایل
موسیقی | کرواسی: اجرای El. Harmonica
موسیقی | کرواسی: Ojkanje
موسیقی | کرواسی: اجرای Glass Bottles
موسیقی | کرواسی: اجرای فولکلور
موسیقی | کرواسی: اجرای میکس
رقص | کرواسی: Etno Singing- Men’s Klapa
سخنرانی‌ها، گفتگوها | نیوزلند: ChangemakeHer
مشارکت ورزشی | استرالیا: فدراسیون فوتبال استرالیا: رشد ورزش زنان
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
 سه‌شنبه، 8 مارس 2022
روز جهانی | روز جهانی زن
روز ملی | غنا
ارکستر فردوس
موسیقی | مجارستان: Edina Szirtes Mókus and Her Band
 موسیقی | نیوزلند: Aotearoa - Ardijah and Annie Crummer
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
روز جهانی زن | رویداد تخصصی
روز جهانی زن | گل سرسبد رویدادهای مردمی

روز جهانی زن | محفل جوانان
 چهارشنبه، 9 مارس 2022
روز ملی | آلبانی
موسیقی | مجارستان: Mónika Lakatos و Romengo
موسیقی | نیوزلند: Aotearoa - Ardijah and Annie Crummer
 کنفرانس | بوتسوانا: کنفرانس سرمایه‌گذاری و تجارت بوتسوانا
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
خلاصه کسب‌وکار کشور | آلبانی

 پنجشنبه، 10 مارس 2022
روز ملی | افغانستان
روز ملی | آرژانتین
موسیقی | ضرب‌آهنگ جزیره
رقص | اسپانیا: La Maldición de los Hombres Malboro / The curse of Malboro men
کنفرانس | روسیه: انجمن مسکو
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شب خانم‌ها
جمعه، 11 مارس 2022
روز ملی | ترینیداد و توباگو
موسیقی | ضرب‌آهنگ جزیره
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلینیک ورزشی دختران
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
خلاصه کسب‌وکار کشور | ترینیداد و توباگو
شنبه، 12 مارس 2022
روز ملی | کامرون
موسیقی | ضرب‌آهنگ جزیره
 رقص| مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 24-13-19 مارس 2022
 یکشنبه، 13 مارس 2022
روز ملی | بوتسوانا
نشید الوصل
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
خلاصه کسب‌وکار کشور | بوتسوانا
دوشنبه، 14 مارس 2022
روز ملی | زیمبابوه
موسیقی | مجارستان: کنسرت Parno Graszt
تئاتر خیابانی | مجارستان: صنعتگران مجارستانی و هنرمندان سیرک (هفته ملی)
کنفرانس | اتحادیه آفریقا: میزگرد مدیرعامل آفریقا
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
خلاصه کسب‌وکار کشور | زیمبابوه

 سه‌شنبه، 15 مارس 2022
روز ملی | موریس
شب‌های جلست
موسیقی | مجارستان:: Szarka Tamás and His Band
 کنفرانس | اتحادیه آفریقا: میزگرد مدیرعامل آفریقا
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
انجمن ملی تبادل و توسعه برند کارآفرینان چینی-عربی
چهارشنبه، 16 مارس 2022
 روز افتخار | شورای همکاری خلیج‌فارس
 مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
 پنجشنبه، 17 مارس 2022
روز ملی | ایرلند
موسیقی | Late Nights @ Expo
موسیقی | ایرلند: جشن موسیقی ایرلندی
 مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شب خانم‌ها
 انجمن ملی تبادل و توسعه برند کارآفرینان چینی-عربی
خلاصه کسب‌وکار کشور | ایرلند
 جمعه، 18 مارس 2022
روز ملی | مجارستان
موسیقی | Late Nights @ Expo
جشنواره | مجارستان: جشنواره روز ملی
موسیقی | ایران: گروه موسیقی محلی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلینیک ورزشی دختران
 رقص | مراکش:
آخر هفته رویداد محبوب مراکش
خلاصه کسب‌وکار کشور | مجارستان
شنبه، 19 مارس 2022
روز ملی | Holy See
موسیقی | مجارستان: کنسرت سمفونیک هاواسی
موسیقی | استونی: کنسرت نوپ Nöep
موسیقی | ایران: گروه موسیقی محلی
 رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 25-20-26 مارس 2022
 یکشنبه، 20 مارس 2022
روز جهانی | روز جهانی شادی
روز ملی | استونی
نشید الوصل
موسیقی | استونی: Estonian Voices
موسیقی | ایران: گروه موسیقی محلی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
رویداد جهانی | فینالی دیگر: شگفتی‌های کشف نشده اقیانوس
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های برجسته در حوزه مدیریت آب
 روز جهانی شادی | رویداد تخصصی
روز جهانی شادی | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی شادی | محفل جوانان
روز جهانی فرانکوفونی (روز جهانی پاسداشت زبان فرانسه) | گل سرسبد رویدادهای مردمی

 دوشنبه، 21 مارس 2022
روزهای خاص | روز مادر
روز ملی | جمهوری چک
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
موسیقی | ایران: گروه موسیقی محلی
قصه‌گویی شایسته | داستان‌ها کوتاه
رویداد جهانی | اقیانوس‌های زنده: معکوس کردن تأثیر ما بر اکوسیستم‌های دریایی
روز مادر | گل سرسبد رویدادهای مردمی
سری رویدادهای زنده اکسپو| بازگرداندن تعادل به اقیانوس
نمایشگاه زنده | رویداد راه‌اندازی صندوق میراث
 سه‌شنبه، 22 مارس 2022
روز جهانی | روز جهانی آب
روز ملی | DRC
موسیقی | قزاقستان: Nauryz Meiramy
موسیقی | ایران: گروه موسیقی محلی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
 رویداد جهانی | قیمت آب: رمزگشایی از ارزش آن برای آینده ما
| SDG آب برای همه: شمارش هر قطره
| SDG ارزش آب: مباحث کلیدی در خصوص گزارش‌های مربوط به توسعه منابع آب جهان
انجمن تجاری موضوعی | فرصت‌ها در آب
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های برجسته در حوزه مدیریت آب
روز جهانی آب | رویداد تخصصی
روز جهانی آب | گل سرسبد رویدادهای مردمی
روز جهانی آب | محفل جوانان
سری رویدادهای زنده اکسپو| بهبود بهداشت از طریق نوآوری
 چهارشنبه، 23 مارس 2022
روز ملی | پاکستان
کنفرانس | استرالیا: کنفرانس امارات متحده عربی-استرالیا: مدیریت آب و پایداری برای مناطق خشک
کنفرانس | جمهوری چک: دانش چک در حوزه انرژی پایدار
 مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
آب | عبور از آب: جابجایی پول، کالا و مردم از طریق اقیانوس هند
شام وزیر
سری رویدادهای زنده اکسپو | بهبود دسترسی به آب
نمایشگاه زنده | شبکه‌سازی
سری رویدادهای زنده اکسپو | از انرژی خورشیدی تا نیروی انسانی
انجمن تجارت جهانی LATAM | روز 1
 پنجشنبه، 24 مارس 2022
روز ملی | نامیبیا
موسیقی | Late Nights @ Expo
کنفرانس | استرالیا: کنفرانس امارات متحده عربی-استرالیا: مدیریت آب و پایداری برای مناطق خشک
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شب خانم‌ها
موسیقی | عربستان: نمایش واریته سعودی
برنامه‌های پاویون زنان| زنان عرب پیشرو در زمینه آب، بهداشت و بهداشت
برنامه‌های پاویون زنان| مجمع جهانی زنان: عطش برای برابری: پرداختن به چالش‌ها در دسترسی به منابع آب
بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی منطقه‌ای | راه‌حل‌های برجسته در حوزه مدیریت آب
انجمن تجارت جهانی LATAM | روز 2
خلاصه کسب‌وکار کشور | نامیبیا
یکشنبه، 25 مارس 2022
روز ملی | یونان
موسیقی | Late Nights @ Expo
رقص | مراکش: Giant Karakize
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
موسیقی | مراکش: صداهای باغ‌های اندلس
تئاتر | عربستان: نمایش خانوادگی
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلینیک ورزشی دختران
 دوشنبه، 26 مارس 2022
رقص | مراکش: Giant Karakize
رقص | مراکش: رویداد آخر هفته‌های محبوب مراکش
گفتگوی فرهنگی | سکوت آب
پایداری در اکسپو. | بررسی پایداری و مدیریت آب
 هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش
هفته 26-27 - 31 مارس 2022
 یکشنبه، 27 مارس 2022
روز ملی | جزایر مارشال
سخنرانی‌ها، گفتگوها| مالزی: گفتمان اقتصادی
کنفرانس | نروژ: پتل های سطح بالا برای اقتصاد پایدار اقیانوس
موسیقی | ایالات‌متحده: Brulé
مشارکت ورزشی | مالزی: پرواز بادبادک‌ها MyButterfly
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
 دوشنبه، 28 مارس 2022
روز ملی | آفریقای جنوبی
کنفرانس | اتحادیه کشورهای عربی: مجمع جهانی سرمایه‌گذاری کارآفرینان
سخنرانی‌ها، گفتگوها | عربستان: مجموعه شعر
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
سه‌شنبه، 29 مارس 2022
روز ملی | گواتمالا
کنفرانس | اتحادیه کشورهای عربی: مجمع جهانی سرمایه‌گذاری کارآفرینان
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
موسیقی | ایالات‌متحده: Brulé
 چهارشنبه، 30 مارس 2022
کنفرانس | اتحادیه کشورهای عربی: مجمع جهانی سرمایه‌گذاری کارآفرینان
مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شبیه دختری در حال دویدن/کلوپ پیاده‌روی
پنجشنبه، 31 مارس 2022
روز افتخار | روز BIE
موسیقی | Late Nights @ Expo
مراسم پایانی
 مشارکت ورزشی | استرالیا: کلاس‌های ورزشی با ورزشکاران زن برجسته منطقه‌ای
مشارکت ورزشی | استرالیا: شب خانم‌ها
هرروز
رقص | مالزی: نمایشگاه فرهنگ واقعی آسیا
 مشارکت ورزشی | مجارستان: Teqball Activation
 رقص | مراکش: رویداد مردمی مراکش

         
مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O