تغییر نرخ هتل‌ها در روزهای آینده
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 29 مهر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش ایسنا، جمشید حمزه‌زاده پس از نشست هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: مقرر شد بخشنامه مربوط به نرخ هتل‌ها در روزهای آینده ابلاغ شود.

هتل‌ها هر سال در مهرماه نرخ‌ها را متناسب با تورم افزایش می‌دهند که اعتبار یک‌ساله دارد. در مهرماه ۹۹ جامعه هتلداران نرخ‌ اقامت را تا ۳۰ درصد افزایش داد، ‌درحالی که تحت تاثیر کرونا و تورم، ‌ معیشت مردم تحت تاثیر قرار داشت و به گفته هتلداران درصد اقامت در این اماکن به زیر ۱۰ درصد رسیده بود. با این حال، رییس جامعه هتلداران ایران معتقد است: گرانی علت مراجعه نکردن مردم به هتل نیست. بلکه وجود برخی محدودیت‌ها در هتل، مردم را به سمت خانه‌های اجاره‌ای می‌کشاند، وگرنه قیمت کرایه همین خانه‌ها چندبرابر هتل‌ها است. 

رییس جامعه هتلداران با اشاره به واکسیناسیون ۹۰ درصد کارکنان هتل‌های کشور، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا یک هفته آینده مابقی کارکنان هم واکسن بزنند. سیاست بیشتر هتل‌ها این است که چنان‌چه کارکنانی به هر دلیل از واکسینه شدن اجتناب کنند، عذرشان خواسته شود. حمزه‌زاده به تغییر مقررات پذیرش مسافر و مشتری در رستوران و هتل اشاره کرد و گفت: مقرر شد رستوران‌ها و هتل‌ها از این پس به ازای هر چهار متر مکعب چه در اتاق و چه در تالار عروسی و چه در رستوران، پذیرای یک نفر و یا یک خانواده باشند. این بخشنامه روزهای آینده از سوی وزارت بهداشت ابلاغ و به نوعی محدودیت اتاق‌ها برداشته خواهد شد. 

قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. بنابر اعلام ایران هتل آنلاین، امروزه شهر تهران مراکز اقامتی و هتل ‌های بسیاری دارد که هر کدام از آن‌ها با هزینه‌های متفاوت پذیرای گردشگران هستند. البته که هتل های لوکس و ۵ ستاره تهران، در صدر جدول قرار گرفته‌اند و به همان نسبت امکانات و خدمات باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهند. در این میان بهتر است ابتدا هدف خود از سفر را مشخص کنید، سپس اقدام به رزرو هتل در تهران نمایید.

طیف وسیعی از هتل‌ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت در تهران وجود دارد که شما می‌توانید مطابق با سلیقه و توانایی مالی خود، همچنین با توجه به اهدافتان از این سفر، یکی از آن‌ها را برگزینید. شروع قیمت هتل ‌های چهار ستاره تهران از شبی دویست هزار تومان آغاز می‌شود و تا شبی هشتصد هزار تومان می‌رسد.

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O