این گروه سیمکارت بدون فیلتر دریافت می کنند
اخبار گردشگری آژانس مسافرتی راه خیال 07 اردیبهشت ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

عزت الله ضرغامی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد : « به‌جز گردشگران ، سیم‌کارت بدون فیلتر برای شرکت‌های ارائه ‌دهنده خدمات مسافری نیز باید در دسترس قرار بگیرد . » 
وی هم چنین گفت : « پیشنهاد در اختیار قرار دادن سیم‌کارت بدون فیلتر برای گردشگران و شرکت‌های گردشگری در کمیته‌های مختلف بررسی شده ، تا حدی مورد تصویب قرار گرفته و تا چند روز آینده امکان تهیه آن فراهم خواهد شد .»
ضرغامی تاکید کرد : « ما می‌توانیم پیام‌رسان‌های داخلی را برای استفاده ایرانیان ساکن کشورهای دیگر ، برای ارتباط با آشنایان خود در ایران مناسب کنیم »
در ماه‌های گذشته بحث ارائه اینترنت با سطح دسترسی متفاوت ( که به اینترنت طبقاتی شهرت یافته است ) به گردشگران خارجی با انتقادهای جدی از سوی عموم جامعه روبه‌رو شده بود.
پیش‌تر وزیر ارتباطات گفته بود این موضوع صرفاً در حد پیشنهاد بوده و تصمیم جدید درباره آن گرفته نشده است . وی اعلام کرده بود : « برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان توسط سکوهایی است که مطابق مقررات داخلی ما ، آن سکوها با محدودیت روبرو هستند ، درخواست‌هایی مطرح شده که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار به آن ها ارائه شود . با این سیم کارت ها می توانند  به چند سکوی خاص دسترسی داشته و پس از خروج از ایران ، سیم‌کارت منقضی شود.»

برای اطلاع از تورهای جنوب شرقی آسیا این جا کلیک کنید 

مقالات پربازدید
6Lc34vQkAAAAAK6LKzP-5fxMinPSROykJEH0UT9O